De ce „Special Arad”

 

• Pentru că SCRIE DESPRE TINE: despre Arad, arădeni și despre tot ce implică asta, cu relații interne și externe cu tot.
 
• Pentru că în spatele acestei platforme independente nu stă niciun partid, formațiune politică, grup de interese de afaceri obscure sau persoană fizică dubioasă.
 
• Pentru că jurnaliștii care lucrează la SPECIAL ARAD MEDIA au o experiență în explorarea spațiului public care le permite să fie obiectivi.
 
• Pentru că dialogul interactiv cu cititorii înseamnă, implicit, subiectele pe care le vom aborda.
 
• Pentru că NOI DĂM TOT – înțelegând prin acest angajament curaj, responsabilitate și respect față de adevăr.
 
• Pentru că nu ne interesează în primul rând publicitatea – calitatea informațiilor fiind prima și cea mai importantă dintre cerințe.
 
• Pentru că scriem despre procesele pe care le judecați sau în care sunteți judecați dumneavoastră.
 
• Pentru că apreciem și încurajăm spiritul critic și noutatea opiniilor.
 
• Pentru că promovăm campaniile care protejează mediul, inteligența semenilor noștri și rezolvarea problemelor colective și individuale.
 
• Pentru că pornim de la ideea că în primul rând contează omul și apoi funcția.
 
• Pentru că știm să ne recunoaștem erorile și acceptăm să le corectăm cu ajutorul dumneavoastră.
 
• Pentru că suntem oriunde e necesară prezența unei părți nepărtinitoare în cadrul unui conflict.
 
• Pentru că ne asumăm, ignorând riscuri, părerile pe care le emitem.
 
• Considerăm că nu politicienii sunt cei care oferă subiecte presei, ci presa este cea care le impune aleșilor temele. Presa politică nu este informație – este activism de partid.
 
NOTĂ
 
• Colegiul editorial a hotărât în unanimitate că publicația Special Arad nu va contracta publicitate provenită de la Instituțiile Administrației Publice locale sau centrale, cu excepția:
 
• informațiilor de interes public (publicate gratuit, cu condiția să nu intre în conflict cu politica redacțională);
 
• comunicatelor formațiunilor politice (publicate contra cost, marcate cu „P”);
 
• bannerelor din perioada campaniilor electorale (contra cost, marcate cu „P”);
 
• anunțurilor de proiecte finanțate din fonduri europene (cu condiția să nu intre în conflict cu politica redacțională, marcate cu „P”).