La sfârșitul lunii septembrie, Special Arad s-a deplasat pe teren și a vorbit cu locatarii din blocurile ARED de lângă stadionul UTA, la solicitarea acestora. În urma discuției avute, am publicat un reportaj prin care am enumerat nemulțumirile pe care le aveau oamenii față de modul în care se desfășoară lucrările la noul stadion.

Citește și Sute de locatari de la blocurile ARED aflate lângă stadionul UTA strigă cu disperare: „Ne-am săturat!”

Nemulțumirile lor se adresau modului necorespunzător de lucru a muncitorilor, văzuți adesea sub influența alcoolului și fără echipamentul adecvat, mizeria lăsată de aceștia în jurul stadionului, dar mai ales lipsa unei plase de protecție în jurul șantierului care ridică mari probleme de siguranță a trecătorilor și dezastrul ce îl reprezintă cele două străzi din jurul stadionului. În urma publicării articolului, am trimis și noi, la rândul nostru, sesizarea scrisă de locatari, către firma și instituțiile implicate: Primăria Arad, ITM Arad și Tehnodomus (constructorul stadionului).

ITM Arad ne-a răspuns că au dispus măsuri de remediere a celor observate de noi în articolul din 24 septembrie, fără să ne spună însă ce au reprezentat concret aceste „măsuri”.

Iată răspunsul ITM primit în data de 6 octombrie:

raspuns itm

Totodată, în 10 octombrie, locatarii ne-au anunțat că au observat anumite reparații/cârpeli la nivelul astfaltului de pe strada Frații Neumann, în sensul că s-a turnat pietriș în gropi.

Iată că ieri am primit și poziția oficială a Primăriei Arad asupra problemelor sesizate de locatari în urmă cu câteva luni la care, susțineau ei, nu primiseră niciun răspuns.

Primăria ne-a trimis o copie după „confirmarea de primire” prin poștă pe care este menționată data expedierii răspunsului oferit de municipalitate, anume 12 octombrie 2017, specificând că niciun reprezentant al Asociației de Locatari nu a ridicat răspunsul.

Vă reproducem mai jos adresa Primăriei, în întregime:

adresa primarieconfirmare trimitere adresa

Toate bune și frumoase, dar o parte din cererile/observațiile locatarilor au rămas în aer, căci atât ITM cât și Primăria ne-au arătat cu degetul către Tehnodomus. Am solicitat și firmei respective un răspuns, însă deocamdată nu am obținut nimic de la reprezentanți în afară de un „am primit mailul dumneavoastră”. Tehnodomus trece pe atitudinea de „no comment” deocamdată, însă îndată ce va hotărî să ne răspundă, vom reveni și noi cu poziția oficială a firmei.

Până atunci, vă reproducem încă o dată sesizările locatarilor:

sesizare primarie locatari ared uta

Raluca Medeleanu, 24 octombrie 2017, 12:48 PM