Facebook și-a schimbat sigla atât de subtil încât, probabil, nici nu ai observat
Desi a adunat 1.4 miliarde de utilizatori in ultimul deceniu, Facebook si-a pastrat logo-ul pana acum.
The Verge / Josh Higgins de la Brand New le-a spus celor de la Brand New ca Facebook „a vrut sa modernizeze logo-ul pentru a-l face mai prietenos”, scrie Yoda.ro. Conform acestuia, au fost explorate multe variante, insa pana la urma a fost aleasa varianta veche cu usoare modificari. Cea mai vizibila schimbare este in ceea ce priveste litera ‘a’.
Noul logo permite litere mai subtiri si mai mult alb, probabil pentru a se asigura ca logo-uil si este la fel de lizibil pe telefoanele cu rezolutie mai mica.
Logo-ul a fost creat de catre Eric Olson de la Process Type Foundry in colaborare cu echipa de design a Facebook-ului. Va inlocui vechiul logo pe site si in aplicatii foarte curand.
Comentariile portalului
Asta da surpriza.
Felicitari pentru articol. Sunt de acord cu opinia domnului Lucian Danila exceptand ultimele doua puncte, unde afirma ca domnul Rednic nu a procedat corect fata de Rares Pop (unde in (...)
Insanatosire grabnica !