Uniunea Europeană cere Facebook și TikTok să identifice și să eticheteze postările „deepfake” cu Inteligență Artificială
Comisia Europeană a cerut marilor site-uri de socializare, precum TikTok și Facebook, să eticheteze clar publicitatea politică și să reducă „viralitatea conținutului” care amenință integritatea alegerilor europene din această vară, potrivit stirileprotv.ro.
Uniunea Europeană (UE) a cerut marți Facebook, TikTok și alte site-uri de socializare să ia măsuri împotriva falsurilor create cu inteligența artificială, înainte de alegerile europarlamentare din iunie.
Comisia Europeană, brațul executiv al UE, a publicat recomandări pentru marile site-uri, Bruxelles-ul fiind deosebit de îngrijorat de impactul „manipulării” și „dezinformării” rusești asupra alegerilor pentru Parlamentul European din 2024.
„Prin orientările de astăzi, folosim pe deplin toate instrumentele oferite de DSA pentru a ne asigura că platformele își respectă obligațiile și nu sunt folosite în mod abuziv pentru a manipula alegerile noastre, protejând în același timp libertatea de exprimare„, a declarat comisarul european pentru digital, Thierry Breton, referindu-se la Actul privind serviciile digitale (DSA) al UE, potrivit Deutsche Welle.
Comisia a precizat că cele mai mari platforme de socializare ar trebui „să evalueze și să atenueze riscurile specifice legate de inteligența artificială, de exemplu prin etichetarea clară a conținutului generat de inteligența artificială”, cum ar fi falsurile profunde.
Citește mai mult pe stirileprotv.ro.
Comentariile portalului
Ar fi binevenit un asemenea centru, dupa cum ar fi binevenit si unul pentru copiii cu dizabilitati sau chiar un Centru social.
Primăria Municipiului Arad are tot ce-i trebuie să execute lucrări, modernizări în regim propriu, prin firmele primăriei Recons, Gospodărirea Comunală au oamenii, au Cod Caen, (...)
Artistul,drumarul și ospătarul!Noua producție cinematografică în preajma ,,alegerilor"!