Spotul „cu sâni” al ACR, amendat pentru discriminare. Campania fusese premiată internațional
Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării a amendat Automobil Clubul Român cu 2.000 de lei pentru campania „Hai să facem centura greu de ignorat!”, ce foloseşte un spot video în care sunt prezentate busturi de femei şi comparate cu fructe:
Sancțiunea a venit în urma unei plângeri depuse de Coaliția pentru Egalitate de Gen, care a semnalat că mesajele și imaginile incluse în campanie „lezează dreptul la demnitatea personală a femeilor din cauza conținutului misogin al acestora”.
În urmă cu doar o lună, spotul a primit Premiul I pentru Siguranța Rutieră, la categoria inovație, în cadrul unei gale a Federației Internaționale a Automobilului (FIA), desfășurată la Tunis, pentru campania #seatbeltb00bing.
Campania a fost lansată în septembrie anul trecut de ACR și agenția Publicis România, notează HotNews.ro, care citează un comunicat recent al Publicis, potrivit căruia campania a fost preluată de media TV și online de pe mai multe continente și a adunat, în câteva zile de la lansarea din 1 septembrie, peste 100.000 de vizualizări. În acest moment, clipul oficial de pe Youtube înregistrează 267.000 de vizualizări.
Comentariile portalului
Aradul este pierdut,si asta de pe timpul cand locuitorii au permis unui venetic,pripasit de prin Apuseni,sa puna gheara pe administratia locala,sa imprime un traseu catre nimic, (...)
Populism grobian, bonomie de fațadă, dezgust mascat, sictir bine ascuns (oare?) - iată câteva ingrediente ale prestației publice a aleșilor noștri, Bibilică fiind doar vâ (...)
Arhitectura aradeana a murit impreuna cu Maestrul Milos Cristea,un vizionar si inovator... Restul sunt gogomanii...Areduri,betoane,o comisie de sistematizare habarnista,decizii imberbe in constructii si circulatie,tot (...)