Spotul „cu sâni” al ACR, amendat pentru discriminare. Campania fusese premiată internațional
Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării a amendat Automobil Clubul Român cu 2.000 de lei pentru campania „Hai să facem centura greu de ignorat!”, ce foloseşte un spot video în care sunt prezentate busturi de femei şi comparate cu fructe:
Sancțiunea a venit în urma unei plângeri depuse de Coaliția pentru Egalitate de Gen, care a semnalat că mesajele și imaginile incluse în campanie „lezează dreptul la demnitatea personală a femeilor din cauza conținutului misogin al acestora”.
În urmă cu doar o lună, spotul a primit Premiul I pentru Siguranța Rutieră, la categoria inovație, în cadrul unei gale a Federației Internaționale a Automobilului (FIA), desfășurată la Tunis, pentru campania #seatbeltb00bing.
Campania a fost lansată în septembrie anul trecut de ACR și agenția Publicis România, notează HotNews.ro, care citează un comunicat recent al Publicis, potrivit căruia campania a fost preluată de media TV și online de pe mai multe continente și a adunat, în câteva zile de la lansarea din 1 septembrie, peste 100.000 de vizualizări. În acest moment, clipul oficial de pe Youtube înregistrează 267.000 de vizualizări.
Comentariile portalului
Nu avem nevoie de astfel de arhitecți de calitate în Arad. In Arad la putere este Proarhitectura o firmă de 2 RON care ia Toate contractele pe bani publici prin (...)
Afacerea cu țigări este coordonată de sus, după o evaziune de peste 12 milioane euro, sunt cercetați în stare de libertate, ba mai mult, ramurile de distribuire, încă mai (...)
Ce legătură are comentariul acesta cu pamfletul? Câtă înverșunare...