Reclama McDonald’s în stilul Apple: „Am vrut să… regândim mâncarea”
Produsele Apple, în special iPhone, sunt caracterizate voit de advertiserii companiei printr-un feeling revoluționar de calm și echilibrat, încercând să creeze iluzia unei lumi distincte în care tehnologia se îmbină la perfecție cu armonia vieții, un angajat oarecare explicându-ne ce inovații incredibile se pregătesc omenirii în laboratoarele Apple, cum ar fi invenția liniei drepte.
Vorbind de mega-companii care ne bagă pe gât chestii de care nu am avea neapărat nevoie, fiind mai mult o fiță prezentată ca o necesitate esențială pentru cei care chiar cred că primesc ceva nemaipomenit… McDonald’s nu diferă prea mult de Apple, decât că ne oferă produse total diferite.
Dar cum ar fi sunat o reclamă Mac în stilul Apple, se întrebau cei de la Buzz Feed. Mai mult, au și realizat un videoclip-pamflet destul de reușit.
Comentariile portalului
Acest lucru ar trebui sa facă și cei pe care i-ați criticat , dar din păcate acest lucru nu se va întâmpla. Goana după ciolanul de inca 4 ani , (...)
Nu este nimic greșit în a spune, pur și simplu, "Vă cer iertare, am greșit!" Ar fi bine să ne oprim puțin și să recunoaștem față (...)
👏 Frumoasă analiză autocritică ..., și am fost tentat să dezvolt ideea, dar am decis să n-o fac ! . Nu am să vă / mă scuz pt tonul acid, spre agresiv, al criticilor fă (...)