Google crede cu tărie că există o „forță” în culori
Roșu de Coca-Cola, albastru de Facebook, mov de Yahoo, portocaliu de (zău așa) Orange… în viața de zi cu zi, sunt doar culori ce creează o imagine vizuală pentru un produs anume. Asta, însă, înseamnă Business cu B mare!
Google este una dintre cele mai mari corporații din Statele Unite care cercetează puterea culorilor în lumea industrială, de la spațiile de lucru, până la tacticile de marketing și branding.
Culorile, aceste agente de vânzări silențioase, capătă în ultima vreme mai multă atenție – și chiar investiție – ca niciodată.
Comentariile portalului
👏 ... principalul e că banii au ajuns la "firma care trebuie" ! PS: de ce nu se prevede în Caietul de Sarcini că plata pierderii Finanțării EU, din cauza nefinalizării " (...)
Interesant (pt. participanți) e doar workshop-ul, propriu-zis, restul e sudoare , muncă și lupta "cu morile de vânt" (adică cu birocrația, cu Gică-Contrașii puși în (...)
NOUL RECTOR - O MARIONETĂ A RAMONEI?