Google crede cu tărie că există o „forță” în culori
Roșu de Coca-Cola, albastru de Facebook, mov de Yahoo, portocaliu de (zău așa) Orange… în viața de zi cu zi, sunt doar culori ce creează o imagine vizuală pentru un produs anume. Asta, însă, înseamnă Business cu B mare!
Google este una dintre cele mai mari corporații din Statele Unite care cercetează puterea culorilor în lumea industrială, de la spațiile de lucru, până la tacticile de marketing și branding.
Culorile, aceste agente de vânzări silențioase, capătă în ultima vreme mai multă atenție – și chiar investiție – ca niciodată.
Comentariile portalului
==TRIST DAR ADEVARAT -- SUSTZINUT DE TOATE DATELE STATISTICE ==ARADUL A DECAZUT LA NIVELUL ORASELOR MICI DIN BARAGAN SI OLTENIA == TRIST IMBATRANIT JEFUIT CONSTANT DE HAHALERELE FANARIOTE LOCALE CU SPITALE (...)
Iara ia rivis lucrarea :))))
== FETELE SE URCA PE BASCULANTE PE 7000-9000 LEI/LUNA IN MANA SI PUTORILE SE FAC POLITZAI PE 4000 LEI/LUNA == CAT DE PROST POTZI SA FI ? == SCARBA MI E -- CURIER (...)