Google crede cu tărie că există o „forță” în culori





Roșu de Coca-Cola, albastru de Facebook, mov de Yahoo, portocaliu de (zău așa) Orange… în viața de zi cu zi, sunt doar culori ce creează o imagine vizuală pentru un produs anume. Asta, însă, înseamnă Business cu B mare!
Google este una dintre cele mai mari corporații din Statele Unite care cercetează puterea culorilor în lumea industrială, de la spațiile de lucru, până la tacticile de marketing și branding.
Culorile, aceste agente de vânzări silențioase, capătă în ultima vreme mai multă atenție – și chiar investiție – ca niciodată.
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)