Reclama McDonald’s în stilul Apple: „Am vrut să… regândim mâncarea”





Produsele Apple, în special iPhone, sunt caracterizate voit de advertiserii companiei printr-un feeling revoluționar de calm și echilibrat, încercând să creeze iluzia unei lumi distincte în care tehnologia se îmbină la perfecție cu armonia vieții, un angajat oarecare explicându-ne ce inovații incredibile se pregătesc omenirii în laboratoarele Apple, cum ar fi invenția liniei drepte.
Vorbind de mega-companii care ne bagă pe gât chestii de care nu am avea neapărat nevoie, fiind mai mult o fiță prezentată ca o necesitate esențială pentru cei care chiar cred că primesc ceva nemaipomenit… McDonald’s nu diferă prea mult de Apple, decât că ne oferă produse total diferite.
Dar cum ar fi sunat o reclamă Mac în stilul Apple, se întrebau cei de la Buzz Feed. Mai mult, au și realizat un videoclip-pamflet destul de reușit.
Comentariile portalului
E o cronica superba, Sadoveanu ar fi invidios, dar, cum ar fi ca voi, jurnalistii, expertii in comunicare si identificate a stirilor adevarate sau false, sa va asumati raspunderea pentru (...)
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)