Crăciunul bate prin sticla ecranului. Reclama #BusterTheBoxer a unui lanț de magazine e deja virală pe internet





Ca în fiecare an, companiile și firmele mari se adaptează la acest sezon specific și își promovează produsele sau serviciile cu spot-uri video care transmit, invariabil, bucuria de a cheltui… pardon, de a dărui.
Publicitatea de Crăciun vine cu două luni mai devreme și ne transmite mirosul zăpezii înainte să scoatem șuba de iarnă din garderobă. Coloana sonoră trebuie – musai! – să stoarcă lacrimi mai ceva ca „Ave Maria”, ceva ce unge instantaneu inimile cu o cremă cu miros de brad și scorțișoară, de-ți vine să confunzi Black Friday cu pregătirile pentru întâmpinarea pruncului sfânt din Ceruri.
Printre cele mai așteptate reclame de Crăciun în Marea Britanie se numără cea realizată de lanțul de magazine John Lewis. Spot-ul de anul acesta, #BusterTheBoxer, a strâns deja, într-o singură zi, 374.667 de vizualizări pe YouTube.
Comentariile portalului
Ramane de vazut ce va fi dupa instalare, dezastrul e iminent oricum, vom vedea cum se potriveste guvernarea unei tari cu administrarea unui oras sau judet dar cat timp accepta( (...)
Falcă e mult mai mult decât bolojan Uitați vă la Cum arată Aradul față de Oradea de ce nu este pomenit și numele acestui ctitor de Arad el (...)
Să ne ferească Dumnezeu că acest imbecil să ajungă prim ministru să nu i dați prostului puterea că s a văzut cât de Răzbunător este