Am sunat la RER, firma care ar fi trebuit să deszăpezească. Doar secretara își face treaba

Condițiile în care s-a circulat ieri și continuă să se circule și astăzi au întins nervii șoferilor la maxim. Tamponările și accidentele se țin lanț, dar drumurile sunt la fel: oglindă și nici urmă de utilaje care să curețe zăpada. Firma care ar fi trebuit să fie pe metereze, să asigure un trafic cât de cât normal este inexistentă, iar drumurile Aradului arată întocmai unui sat.
Mai marii firmei RER Oradea, la conferința de presă organizată anul trecut, ne-a spus nouă, jurnaliștilor, că dacă vom avea probleme cu ei să îi tragem de mânecă, deoarece ei își doresc să stabilească relații bune cu presa și cu cetățenii Aradului.
Asta am și făcut. Am luat tastatura în mână, am căutat un număr de contact și am sunat.
Am cerut să vorbim cu cineva din conducere și ni s-a răspuns (surpriză!) că domnul este pe teren.
„Bine”, am spus , „dați-mi atunci numărul dânsului”.
„Telefonul lui este la mine în birou la încărcat, că a rămas fără baterie, ei au plecat”, ne-a răspuns secretara.
„Spuneți-mi , mai exact, cine este pe teren?”, am insistat.
„Șeful punctului de lucru!”, vine răspunsul.
„Cum îl cheamă, vă rog, pe șeful punctului de lucru?”, am insistat din nou.
„Nu o să vă dau detalii… lăsați-mi un număr de telefon și o să vă sune”.
Deci, da. Nici nu ne-am fi așteptat să putem lua legătura cu cineva de acolo, iar la telefon să dăm de cineva care să ne răspundă la o simplă întrebare.
Menționăm faptul că doamna cu care am vorbit a fost foarte amabilă și a vorbit frumos. Treaba ei și-a făcut-o exemplar. Așteptăm ca și șeful punctului de lucru să îi calce pe urme.
Reamintim că RER Ecologic a primit o amendă de doar 3000 lei de la Poliția Rutieră, ceea ce nu putem spune că ustură prea mult la buzunare întrucât contractul de dezăpezire pe care îl are cu Primăria Arad este de 1,8 milioane de lei.
Între timp… Primăria tace și trimite echipaje de la Poliția Locală să fluidizeze traficul din municipiu.
Noi așteptăm telefonul de la RER.
Comentariile portalului
Bravo, am ajuns in 1940, de atunci se folosesc d’astea prin civilizatie. La mai mare!
Hai UTA! Se cenzureaza, in continuare, la greu, pe sportarad. La 34 de ani de la Revoluție, e penibil. Dar cum jucăria cuiva este UTA, așa și sportarad (...)
Întrebare: când se va circula cu 160 Km pe oră pe acest tronson? Când distanta Arad-Deva va fi străbătută ,sa zicem, in 70 de minute? Așa m-am (...)