CJA vrea Aradul ca destinație atractivă de city-break și caută prăjitura, mâncarea și vinul simbol al orașului
Vicepreședintele Consiliului Județean, Răzvan Cadar, și directorul Departamentului de Comunicare a aceleiași instituții, Andrei Ando, au susținut astăzi o conferință de presă în care au dorit să sublinieze care sunt principalele strategii pentru dezvoltarea turismului.
„Trei noi aspecte ale turismului arădean, pregătite pentru anul 2020:
– revitalizarea site-ului de prezentare turistică a judeţului ( www.visitarad.ro care are versiune în limba română, engleză și germană).
– crearea unui catalog al valorilor materiale şi imateriale ale judeţului Arad, în plan istoric, cultural, tradiţional, sportiv etc.
– transformarea Aradului într-o destinație atractivă pentru un city-break.
Totodată, pregătim o serie de evenimente: în luna mai va avea loc un concurs pentru desemnarea prăjiturii simbol a Aradului, în luna august va avea loc un concurs culinar pentru stabilirea preparatului simbol al gastronomiei arădene, iar în luna octombrie se va desemna vinul Aradului”, spune Răzvan Cadar.
Despre căutarea prăjiturii simbol a Aradului nu putem decât să ne bucurăm, întrucât putem astfel concluziona că ideea gogonată cum că vestita prăjitură Șuhaida e invenție arădeană a ieșit, în sfârșit, din mințile aleșilor noștri locali, după ce în anul 2015 institau pe această idee. Pe atunci, noi, cei de la Special Arad, am demontat „mitul”, demonstrând că, de fapt, rețeta respectivă aparține cofetarului Suhajda József, care și-a deschis prima cofetărie la Szeged (Ungaria), în anul 1910.
Citește și:
Comentariile portalului
Da, ne trebuie parcari subterane....chiar mai multe.
Ati distrus acest ștrand încentul cu încetul începând din anul 2004 de la începutul maldatului îi Falcă acum nu mai aveti Ce să faceți cu ștrandul pentru că este (...)
Se aplică postulatul: ,,întâi facem și apoi gândim!".Ce pretenții să ai de la niște persoane aflate în funcții de conducere care au trecut prin ș (...)