Crăciunul bate prin sticla ecranului. Reclama #BusterTheBoxer a unui lanț de magazine e deja virală pe internet





Ca în fiecare an, companiile și firmele mari se adaptează la acest sezon specific și își promovează produsele sau serviciile cu spot-uri video care transmit, invariabil, bucuria de a cheltui… pardon, de a dărui.
Publicitatea de Crăciun vine cu două luni mai devreme și ne transmite mirosul zăpezii înainte să scoatem șuba de iarnă din garderobă. Coloana sonoră trebuie – musai! – să stoarcă lacrimi mai ceva ca „Ave Maria”, ceva ce unge instantaneu inimile cu o cremă cu miros de brad și scorțișoară, de-ți vine să confunzi Black Friday cu pregătirile pentru întâmpinarea pruncului sfânt din Ceruri.
Printre cele mai așteptate reclame de Crăciun în Marea Britanie se numără cea realizată de lanțul de magazine John Lewis. Spot-ul de anul acesta, #BusterTheBoxer, a strâns deja, într-o singură zi, 374.667 de vizualizări pe YouTube.
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)