vineri, 19 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Tomck@t: Miss Marion 669

    de Tomck@t | 22 iunie 2016, 11:45 AM | Opinii | Recomandările editorilor

    0

    Mulțumiri. Ca la Oscaruri. Mulțumesc celor 669 de arădeni care au semnat petiția „Vrem restaurarea reclamei Coca-Cola de pe Mețianu!” și îi mulțumesc lui Titi Cladovan că a fost deschis ideii încă de la bun început. Putea să zică „nu”… și campania s-ar fi dus naibii. Mai mult de atât, după ce campania „și-a făcut treaba”, în sensul că a reușit să creeze o avalanșă de susțineri în mediul online (articolul campaniei a strâns peste 3,2 mii de Like-uri!), Cladovan a preluat problema și s-a ocupat de unul singur de „hârțogăraia” birocratică, fugind după avize, contracte… tot ce era nevoie ca inițiativa Arad Culture să se materializeze și ca totul să fie oficial și legal. Privind invers lucrurile, însă, prima inițiativă i-a aparținut lui, cu mult înainte ca Arad Culture să existe, pentru că, din câte am înțeles de la el, în anii ’90, atunci când Coca-Cola a vrut o reclamă pe clădirea care-i aparține lui Cladovan pe jumătate, el a fost cel care a propus o pictură murală, chiar cea pe care o știm, cu Miss Marion Davies. Deci mulțumiri din nou! În fine… prima „colaborare” s-a dovedit a fi cam defectuoasă, dar acum, în 2016, se pare că totul se va rezolva cum trebuie (sper!) și o vom vedea din nou pe faimoasa actriță a anilor ’20-’30 pe clădirea de pe str. Mețianu.

    E o mare realizare pentru Arad? E… – hai să fim siropoși! – un vis împlinit?

    Nu trebuie nici să exagerăm. Știm bine că sunt lucruri mult mai importante de schimbat sau de îmbunătățit în Arad, doar că sunt mult mai greu de obținut. O simplă petiție online și ceva promovare în presă, din păcate, nu-i de ajuns tot timpul. Cu câteva excepții… vezi campania „Salvați turnul Palatului Neumann” de pe Special Arad. În orice caz, „Vrem restaurarea reclamei Coca-Cola de pe Mețianu!” se înscrie în rândul campaniilor cu final fericit, indiferent de proporția problemei. La urma urmei, s-a obținut ceea ce au vrut oficial 669 de arădeni și cred de cuviință că a meritat „efortul”. Este prima campanie Arad Culture care și-a atins scopul și care a avut un succes chiar neașteptat.

    Mulțumesc celor care s-au opus ideii, sub deviza „nu faceți reclamă la OTRAVĂ!!!” – Mersi, pentru că de atunci beau doar Pepsi!

    Mulțumesc Aradonului, pentru că la doar două sau trei zile după lansarea campaniei, a promovat inițiativa printr-un articol atât pe site (vezi aici), cât și în ziarul Jurnal Arădean.

    Mulțumesc și ziarului Nyugati Jelen, în special ziaristei Emília Sólya, pentru promovarea inițiativei atât pe site, cât și în ziar – sau, mai potrivit ar fi să spun doar: „Köszönöm! 🙂

    Am rămas, momentan, fără idei, așa că profit de ocazie și mai vreau să-i mulțumesc mamei mele și doresc să fie pace în lume… Ah! Era să uit! Mă mir că nu m-a acuzat nimeni că am luat bani de la Coca-Cola pentru această mega-propagandă prin care, vă dați seama, vânzările băuturii vor crește exponențial în Arad!… nu de alta, dar „lumea este rău!#ȘP …și lumea bea cu plăcere OTRAVĂ!!! #DumniezocuMillaJovovich

    Important, una peste alta, e că Miss Marion Davies ne va zâmbi din nou de pe o stradă arădeană.

    Restul e cancan 🙂

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    4 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.