Kaufland se pregătește să intre în comerțul online





Retailerul german Kaufland, parte a grupului german Lidl&Schwartz îşi pregăteşte propriul departament de comerţ electronic şi va intra în comerţul online cel mai târziu în 2017, potrivit unei decizii din Germania, citate de publicaţia specializată în retail Modern Buyer.
Kaufland este pregătit să îşi înfiinţeze propriul departament dedicat operaţiunilor de comerţ electronic sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH. Nemţii l-au şi numit în fruntea Omnichannel pe Marcus Rodermann, fost manager la Otto Group, şi se pare că este şi în căutarea unui Chief Digital Officer, având deschise şi alte posturi pentru zona de e-commerce.
Potrivit Modern Buyer, Kaufland intenţionează să intre în comerţul online până în 2017 cel mai târziu, şi va folosi logistica proprie pentru serviciile online. Oricum, Kaufland este ultimul lanţ de retail din Germania care intra pe segmentul online.
Kaufland este numărul unu pe piaţa comerţului alimentar din România. Retailerul oprează 104 magazine la nivel naţional, din care 11 în Bucureşti. Dacă lansarea operaţiunilor on-line va viza în acelaşi moment şi piaţa românească. Kaufland va deveni al treilea lanţ de hypermarketuri din România care va avea şi servicii de vânzare online, după Cora şi Carrefour.
Comentariile portalului
Au 27 ani de muncă, respectiv 30 de ani de muncă, nu este vârsta lor
Care ,,numeroase generatii".... au 27 și 30 de ani, câte generații puteau pregăti? Dar să nu umbrim munca lor. Felicitări
Uite cum fugem tot timpul Gică Galerie. 🤣A fugit și de la Antena 3, poate pt că de dimineața l-au nervat la nervii capului niste ,,scârbe" de ziariști (...)