Kaufland se pregătește să intre în comerțul online
Retailerul german Kaufland, parte a grupului german Lidl&Schwartz îşi pregăteşte propriul departament de comerţ electronic şi va intra în comerţul online cel mai târziu în 2017, potrivit unei decizii din Germania, citate de publicaţia specializată în retail Modern Buyer.
Kaufland este pregătit să îşi înfiinţeze propriul departament dedicat operaţiunilor de comerţ electronic sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH. Nemţii l-au şi numit în fruntea Omnichannel pe Marcus Rodermann, fost manager la Otto Group, şi se pare că este şi în căutarea unui Chief Digital Officer, având deschise şi alte posturi pentru zona de e-commerce.
Potrivit Modern Buyer, Kaufland intenţionează să intre în comerţul online până în 2017 cel mai târziu, şi va folosi logistica proprie pentru serviciile online. Oricum, Kaufland este ultimul lanţ de retail din Germania care intra pe segmentul online.
Kaufland este numărul unu pe piaţa comerţului alimentar din România. Retailerul oprează 104 magazine la nivel naţional, din care 11 în Bucureşti. Dacă lansarea operaţiunilor on-line va viza în acelaşi moment şi piaţa românească. Kaufland va deveni al treilea lanţ de hypermarketuri din România care va avea şi servicii de vânzare online, după Cora şi Carrefour.
Comentariile portalului
Cea mai tare a fost cu patinoarul acela izolat care nu a fost pornit anul acesta cica "temperaturi ridicate". In Oradea si Timisoara au functionat. Deja sunt enervanta comparatiile cu (...)
Aveți mai sus, la comentarii, un link, unde vă puteți documenta. De altfel despre lucrarea din Piața Catedralei au apărut nenumărate articole în Special, aveț (...)
Adriana Barbu este noua noastră colegă la Special Arad (deja de un an), după ce a fost redactor șef la Aradon. Mai multe detalii, aici: https://specialarad.ro/un-bun-venit-mai-special-noii-noastre-colege-adriana-barbu/