sâmbãtã, 20 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Subcarpați, prima trupă confirmată la AOA Festival. Vezi condițiile de participare!

    de Tomck@t | 26 iunie 2021, 2:16 PM | Muzică | Știri Arad | Topic special

    0

    După un an de pauză, Arad Open Air (AOA) Festival va fi organizat, deja mai mult ca sigur, în perioada 13-15 august 2021. Din cauza restricțiilor în vigoare, ediția de anul acesta nu va surclasa și nu va fi nici măcar la nivelul edițiilor precedente, însă organizatorii intenționează să aducă pe scenă, totuși, atât artiști autohtoni, cât și internaționali. Prima trupă confirmată: Subcarpați.

    Trupa Subcarpați ar fi fost capul de afiș la ediția de anul trecut, afectată și aceea de restricțiile Covid-19 și care, până la urmă, a fost anulată. Trupa va urca pe scena amplasată pe Aeroportul Internațional Arad pe data de 13 august, în prima zi a festivalului.

    Abonamentele „Early Bird” sunt puse deja la vânzare pe pagina festivalului, prin Entertix.ro și MyTicket.ro, iar prețurile variază între 99 și 495 lei, în această primă etapă. Organizatorii anunță că 80% din abonamentele „Early Bird” s-au vândut deja.

    În etapa a doua vor putea fi achiziționate și bilete pentru o singură zi, prețul lor fiind 75 lei (bilet normal), 100 lei (cu camping inclus) și 150 lei (VIP Ticket).

    Cu mască, distanțare, teste PCR sau vaccinare împotriva Covid

    Deși până la august s-ar putea ca Guvernul să emită un nou set de măsuri de relaxare, conform ultimei Hotărâri CNSU, respectarea distanței de un metru rămâne valabilă, la fel și purtarea măștii în cazul unor concerte și festivaluri cum va fi AOA, chiar dacă acesta se petrece în aer liber.

    Participarea va depinde și de certificate de vaccinare, ori de testări rapide și certificarea trecerii prin boală.

    De asemenea, toți participanții trebuie să dețină, pe toată perioada evenimentului, un act de identitate cu fotografie, iar accesul va fi interzis persoanelor sub 18 ani după ora 00:00, fără acordul părinților.

    Hotărârea actuală CNSU ridică însă o problemă în ceea ce privește numărul maxim acceptat al participanților.

    Momentan, organizatorul poate decide organizarea și desfășurarea activității cu un număr mai mare de 2500 de persoane, doar dacă TOȚI participanții fac dovada vaccinării împotriva SARS-CoV-2 (cu ambele doze, respectiv o doză dacă e vorba de vaccinul Janssen), pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.

    Organizatorii AOA Festival permit accesul și cu un test rapid antigen valabil 24 ore sau un certificat care atestă trecerea prin boală, nu mai vechi de 90 zile, însă în acest caz, potrivit ultimei Hotărâri CNSU, festivalul nu ar avea voie să permită accesul decât pentru 2500 de persoane. Rămâne de văzut dacă o nouă Hotărâre CNSU, aprobată de Guvern, va elimina acest criteriu.

    În ultimul comunicat al organizatorilor se anunță că datorită situației epidemiologice, evenimentul poate suferi modificări și pot fi adăugate norme suplimentare de protecție sanitară. Totodată, organizatorii festivalului AOA anunță că evenimentul se va desfășura în parteneriat cu Direcția de Sănătate Publică, pentru a monitoriza evoluția răspândirii virusului Covid-19 înainte, în timpul festivalului și după. În acest sens, la intrare vor fi puncte de testare rapidă în parteneriat cu DSP, pentru cei care intră zilnic la festival, iar controlul temperaturii și toate măsurile de igienizare vor fi asigurate.

    Valabilitatea biletelor achiziționate anul trecut și în acest an

    Biletul nu este valabil pentru alte evenimente viitoare, decât în cazul anulării festivalului.

    Alegerea și confirmarea schimbării abonamentului anulează posibilitatea de a cere rambursarea sumei în cazul în neprezentării la eveniment, anunță organizatorii. Excepția este în cazul în care evenimentul nu poate avea loc la data stabilită din cauza situației epidemiologice și a modificării legislației în vigoare. În acest caz, participanții vor putea solicita restituirea sumei în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.

    Persoanele care au achiziționat bilete pentru evenimentul anulat în anul 2020 încă pot solicita schimbarea abonamentului pentru ediția 2021 până în data de 15.07.2021. De asemenea, aceștia pot solicita rambursarea banilor până în data de 16.07.2021, așa cum s-a anunțat anterior.

    Pentru rambursarea biletelor, solicitările se fac la adresa de e-mail [email protected].

    Pentru modificarea abonamentelor se va accesa acest link.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    8 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.