miercuri, 19 iunie, 2024

Special Arad Logo

    Primăria va aduce modificări la avizele pentru racordul la rețelele tehnico-edilitare și la cele pentru săpăturile pe domeniul public

    de Raluca Medeleanu | 20 mai 2024, 2:58 PM | Administraţie | Topic special

    0

    imagine cu rol ilustrativ

    Primăria municipiului Arad dorește să actualizeze conținutul Hotărârii Locale ce prevede modul în care se eliberarea avizele pentru racordul la rețelele tehnico-edilitare și săpăturile realizate pe domeniul public care afectează structura cailor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, terenurilor de sport precum și spațiilor verzi.

    Hotărârea originală ce privește stabilirea modului de eliberare a acordului/autorizatiei privind racordul la retelele tehnico-edilitare si a avizului de săpătură a fost adoptată în Consiliul Local Municipal în anul 2020. Acum, Primăria a pus la transparență decizională o variantă actualizată care, după perioada legală în care cetățenii pot veni cu diferite sugestii de modificare a documentului, va fi supusă din nou la votul consilierilor într-o viitoare ședință.

    Modificările vizează anumite formulări referitoare la documentație dar și asupra regulamentului în sine, dintre care modelul Cererii pentru emitere Aviz de lucrări pe domeniul public, modelul Avizului de lucrări pe domeniul public, modelul Cererii respectiv Avizului de lucrări pe domeniul public în regim de urgență pentru eliminare avarii, modelul Procesului-verbal pentru aducerea terenului la starea inițială, modelul Cererii pentru emiterea Certificatului de agrement pentru lucrări executate pe domeniul public al municipiului Arad, modelul Certificatului de agrement pentru executia lucrărilor pe domeniul public al municipiului Arad și modelul Cererii pentru eliberarea Adeverinței de intrare în legalitate.

    Sugestii din partea cetățenilor până în 31 mai

    Documentaţia poate fi consultată pe site-ul oficial al Primăriei (aici) sau direct la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituţiei.

    Sugestiile privind proiectul se pot depune până la data de 31 mai, prin formularul online disponibil la acest link, sau ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: [email protected].

    Se poate solicita dezbatere publică

    De asemenea, Primăria transmite că există și posibilitatea organizării unei dezbateri publice, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 18 iunie.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    6 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.