luni, 14 octombrie, 2024

Special Arad Logo

    Grupul de firme International Alexander domină piața de transport rutier din România! Deține cele mai valoroase active și cea mai mare cifră de afaceri

    de Special Arad | 1 octombrie 2024, 2:05 PM | Business | Știri Arad | Topic special

    6

    Grupul de firme International Alexander, deținut de arădeanul Simion Apreutese și de soția sa Loredana, domină piața de transport rutier din România fiind lider atât la cele mai valoroase active cât și la cifra de afaceri.

    „Cele mai valoroase active dintre firmele de transport din România din Top 30 după cifra de afaceri le au, ca și în 2022, Internațional Alexander (102,11 milioane de euro) și Internațional Lazăr Company (61,54), cu flote mari și mai multe depozite de logistică în proprietate, urmate de această dată de Routier (51,51), care a făcut investiții atât în autovehicule și semiremorci, cât și în vagoane și alte echipamente de manipulat pentru transport intermodal, și Total NSA (50,43), care, pe lângă autovehicule de transport marfă generală și construcții a investit mult și în proprietăți real-estate”, scrie traficmedia.ro.

    Grupul de firme International Alexander se situează în topul firmelor de transport din România, cu un avans serios față de următoarele clasate. Grupul de firme International Alexander Transport include International Alexander, Vio Transgrup și AS Line Spedition, care au realizat împreună 176,5 milioane de euro cifră de afaceri în 2023 (în grup mai există International Alexander Logistic, care a înregistrat și ea 11 milioane de euro cifră de afaceri în 2023, însă rezultatele acestei firme sunt analizate separat, în topul companiilor de expediții și logistică). Luate separat, principalele două firme de transport din grup – International Alexander și Vio Transgrup, preluată în urmă cu 4 ani de la Viorel Angelescu, au înregistrat cifre de afaceri de 134,56 de milioane de euro și respectiv 37,61 de milioane de euro – în timp ce AS Line a înregistrat și ea 4,35 de milioane de euro.

    Cele trei firme au un parc auto total de 458 de camioane (314 pe IA, 108 – Vio Transgrup, 36 – AS Line Spedition).

    În anul 2023, grupul International Alexander a avut un profit de 5,89 milioane de euro.

    international alexander 2

    Doi transportatori din România au avut în 2023 o cifră de afaceri mai mare de 100.000.000 de euro, ambii reprezentând însă câte un grup de firme. Grupul de firme International Alexander Transport și Grupul de firme Vos. Cu 165 de camioane înregistrate în România, Grupul de firme Vos, și el analizat ca sumă a veniturilor firmelor din grup, a cumulat 136,78 milioane de euro.

    „În 2022 au fost patru operatori cu peste 100 de milioane de euro: Rin Trans Activ (cu 109,71 de milioane de euro în 2022 și 140,43 în 2023) – pe care însă anul acesta nu l-am mai luat în considerare în analiza noastră pentru piața de transport, deoarece firma constănțeană nu este doar transportator, având 150 de camioane și 22 de barje proprii, ci și furnizor cereale la Marea Neagră – și Dolo Trans Olimp, care în 2022, cu 117,85 de milioane de euro, era pe locul al doilea după Internațional Alexander (în condițiile în care firmele din grupul Vos au fost analizate separat), iar acum este pe locul al treilea, cu 96,32 de milioane de euro. Chiar dacă are și alte activități economice sub umbrela aceleiași firme, cu 349 de autovehicule licențiate Dolo Trans Olimp realizează cea mai mare parte a veniturilor din transporturi rutiere”, scrie traficmedia.ro.

    grup alexander

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Bravo!
      Felicitări, domnului Simion, și Loredana Apreutesei, o familie devotata și implicată sufletește în transport, și în celelalte proiecte!

      Oameni frumoși, inimoși și buni la suflet.

      Respect pentru familia Apreutesei!!!

      Multă sănătate și poate într-o zi veți devenii sponsor oficial club UTA……

      --1 voturi
      +1
      -1
    2. Utist de când m-am nascut

      Poate daca erau îndrăgostiți de UTA începeau cu o sponsorizare modica,apoi cu una mai mai mare apoi după un audit competent să ajungă la o înțelegere gen preluare a unui pachet de acțiuni la club, 10- 20 la 100,și mai apoi pas cu pas tot mai mult.In final cred că nu au existat discuții pertinente pe acest subiect și nici continuare în negocieri.Meszar a făcut datorii și face in continuare până ajunge să desființeze UTA.Stil eu te-am făcut,eu te omor,dar în acest timp Meszar a prosperat la fel că și Falcă ! Muie suporteri,abonați,cumpărători de bilete la meci.Nu discut de cei negri din galerie care sunt și ei finanțați că sa intrige ! Rușine Aradului pt.ca am ajuns in această situație !

      +5 voturi
      +1
      -1
    3. == RESPECT PT SIMION == A PLECAT DE LA SOFER SI A CONSTRUIT UN IMPERIU DE 60-70 MIL EURO . == DAR A BAGAT AIUREA 200 MII EURO IN STEAUA JUNIORI FARA NICIUN CASTIG . ==PAGUBA == NU MAI FA AFACERI CU MAHALAUA – CARACTERE MIZERABILE . ==MUTA FIRMA IN CEHIA-CROATZIA TAXE CU 30/100 MAI MICI . – CA BUN ARADEAN CE ESTI ==CUMPARA 1-2 PATURI ATI SI DONEAZALE SPITALULUI JUDETZEAN . NU DONA BANI LA SPITAL. == INVESTESTI IN SPITAL INVESTESTI IN SANATATEA ANGAJATZILOR TAI SI A TA .

      +7 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    4 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.