Eu cred în Arad și în arădeni: Rentabilizarea transportului comun – o posibilitate reală în Arad

    de - | 6 iulie 2020, 10:58 AM | Strada

    3

    Suntem într-o agitație permanentă, iar relaxarea după această nefericită pandemie ne-a pus și mai mult în mișcare. În această agitație urbană, noi, arădenii folosim (destul de mulți) mijloacele de transport în comun: tramvaiul și autobuzul.

    E și de dorit să folosim aceste mijloace de deplasare în municipiu mai ales că, din păcate, de ani de zile, tot vorbim de criza parcărilor – parcări doar pe hârtie, în realitate vedem un oraș sufocat de un trafic intens și de o lipsă acută de locuri de parcare.
    Pe de altă parte, conducerea CTP Arad se tot plânge de faptul că transportul public în Arad este costisitor, că e nevoie de subvenții pentru a fi funcțional. În condițiile actuale s-ar putea să aibă dreptate, dar modernizarea și rentabilizarea transportului în comun arădean nu este o treabă imposibilă, așa cum ni se spune de o vreme.

    Împreună cu specialiști în domeniu am analizat ce se poate face pentru arădeni în acest sector public și am ajuns la convingerea că CTP-ul poate deveni rentabil și în slujba arădenilor dacă vom desființa depourile din Calea Victoriei și zona Cocorilor, iar în acest imens spațiu – redat orașului – arădenii se vor putea bucura de natură, de un mediu demn pentru Arad și arădeni.

    Pe bani europeni se vor construi două noi depouri: unul în Micălaca, iar celălalt în zona Vlaicu.

    Drept urmare se va extinde transportul în comun cu tramvaiele CTP Arad în Parcul Industrial Vest, iar cu cei peste 50.000 de angajați de aici se va rentabiliza compania de așa manieră încât, din 2021, prețul unui bilet să fie doar… 2 lei, iar TOȚI PENSIONARII să aibă liber pe mijloacele de transport din Arad.
    Putem face din transportul public din Arad un serviciu la dispoziția arădenilor – ieftin, nepoluant și profitabil.

    Este o posibilitate care va deveni realitate în mandatul meu!

    Samuel Caba, candidat Independent la Primaria Arad

    (P)

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. În spiritul cunoscut politicianist, dovedit de INCOMPETENȚII administrației lui falca, ce NU AU VRUT DECÂT SĂ CAPUȘEZE Compania de Transport local, că-i plină de puturoși și lichele, bețivi și curve, de plimbă hârtiile toată ziua… și Caba se bagă într-un subiect care nu poate fi rezolvat de unu ce-l invocă pe EL, la tot al doilea cuvant.
      .
      Aradul nu are o STRATEGIE de transport în comun, integrată într-un concept modern de MOBILITATE conform cerițelor anului de grație 2020. De ce nu are? Fiindcă INCOMPETENȚII stau agățați de toate posturile pe bani de la Stat, ca ciorchinii de capușe din barba oilor. De fapt, există una doar pe hârtie și în cuvântările Primului MINCINOS al Urbei, … dar care în principiu nu este altceva decâ „Hârtie de șters la cur!”. INCOMPETENT așa cum îl cunoaștem, dar suficient de șmecher să știe cum se fură „Legal”, fură și expresii pe care și le atribuie, Regenerare Urbană (aka asfaltări) … Mobilitate, când vorbește despre achiziționarea de tramvaie noi … și „150 km de piste de biciclete” cu care a vrut să-i păcăleasca pe membrii unui juriu, că poate ține și la ăia cu MINCIUNI.
      .
      Caba!!! Cu „Eu Cred…” nu ține!!! … cel puțin în acest subiect. Trebuie să ști! Ori tu HABAR NU AI DESPRE CE AR TREBUI FĂCUT! Nu ajunge Biblia, mai trebuie și alte cărți citite și înțelese, nu învățate pe de rost.
      Iar „specialiștii” consultați în „analiza” pe care ai făcut-o, ce meserii aveau? De „șmecheri”? De unde li se trage titlul de „specialist”?
      Vrei dialog? Oricând și oriunde! Dar din păcate nu voi putea decât să-ți demonstrez INCOMPETENȚA! Așa că ar fi păcat de timpul alocat. COMPETENȚA se câștigă nu se COPIAZĂ! Oamenii competenți nu mai vin cu propuneri concrete fiindcă s-au săturat să fie furați de jigodii, ca de pildă falca și toată gașca de Mafioți pe care o conduce.

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    1 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.