joi, 29 mai, 2025

Special Arad Logo

    De luni, fără tramvaie de la Podgoria în Micălaca și până la Ghioroc. Lucrările la linii vor dura până la 3 ani

    Primăria Municipiului Arad și Compania de Transport Public (CTP) Arad anunţă publicul călător că, începând cu data de 2 iunie 2025, pe perioada lucrărilor de reabilitarea a liniilor de tramvai, se suspendă circulația tramvaielor pe tronsonul Podgoria – Micălaca – Vladimirescu – Ghioroc.

    Modernizarea acestor linii a fost câștigată de firma Sylc Con Trans, care a realizat și modernizarea buclei de la Făt-Frumos. Conform contractului, lucrările vor dura 18 luni pe porțiunea Bulevardului Titulescu și 19 luni pe Calea Radnei. În ceea ce privește linia până la Ghioroc, ea este realizată printr-un parteneriat al Primăriei cu Consiliul Județean, având ca termen de realizare 3 ani.

    Tramvaiele vor fi înlocuite de autobuze care vor circula pe tronsoanele:
    – 7A Podgoria – Miorița – Billa – Podgoria;
    – 18A Podgoria – Billa – Miorița – Podgoria
    – Podgoria – Vladimirescu
    – Podgoria – Ghioroc

    Autobuzele CTP vor opri în stațiile de autobuz aflate în vecinătatea stațiilor de tramvai.

    Se reia circulația tramvaielor la Făt-Frumos

    Totodată, începând cu data de 2 iunie 2025, se reia circulația tramvaielor pe tronsonul Piața UTA – Făt Frumos – Piața Gai. În consecință vor avea loc următoarele modificări:
    – linia 18 b va circula pe traseul Făt Frumos – Piața UTA – Confecții – Piața Romană – Podgoria – Piața UTA – Făt Frumos
    – linia 7 va circula pe traseul Făt Frumos – Piața UTA – Podgoria – Piața Romană – Confecții – Piața UTA – Făt Frumos
    – liniile 3 și 15 vor avea capăt de linie Făt Frumos
    – liniile 1b și 6 vor circula pe traseul obișnuit
    – liniile 9, 10, 11, 12 și 14 se suspendă

     

    Citește și:

    Trei ani fără tramvaie, de la Podgoria, în toată Micălaca și până la Ghioroc

    CTP intră în reorganizare: Polițiștii locali, de acum și controlori. Directorul Godja dezminte zvonurile anulării tramvaielor în Grădiște

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Deci, dacă știau că până în 2028 (în cel mai bun caz) jumătate din rețeaua de tramvai din Arad nu va mai fi funcțională, mă întreb de ce au cumpărat atâtea tramvaie noi până acum….. spălare de bani pentru fabrica de tramvaie?

      +4 voturi
      +1
      -1
    2. 3 ani! vă dați seama în ce oraș trăim? Și pur și simplu intâmplător pasagerii spre/dinspre Podgoria Aradului vor
      fi preluați de Pitzo, Fdc, Puma, sau? Dacă Aradul mai rămâne pe hartă, probabil actuala echipa de la primărie va concura
      la „zmeura de aur”- adică cea mai contraperformantă echipă de conducere din istoria orașului. Mulțumim fraților și surorilor că pun
      umărul la distrugerea orașului

      +3 voturi
      +1
      -1
      • Trei ani va dura tronsonul până la Ghioroc, tronsoanele din municipiu mai puțin, conform contractului. Călătorii vor fi preluați, așa cum a fost și în cazul lucrărilor de la Făt-Frumos, de autobuze aparținătoare ale CTP Arad, nu de companii private. Am notat aceste detalii în articol.

        +2 voturi
        +1
        -1
    3. 3 Ani? Administratie tampita…ce contract sa facut in care sa spalati banii atata timp? Complet idioti…sa creezi disconfort la jumatate din oras 3 ani…..plus ca va fi ingreunata si circulatia auto pe tronsoanele respective. Din pacate atata va duce capul ca administratie…

      +1 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    0 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.