joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Coca-Cola nu a uitat de Marion Davies. Reprezentanții companiei au sărbătorit reapariția ei pe Mețianu alături de arădeni

    de Tomck@t | 14 octombrie 2016, 1:28 PM | Știri Arad

    2

    Am fost pus într-o situație ciudată ieri seara. Ciudată și plăcută în același timp… dar în definitiv ciudată. Nu sunt obișnuit să vorbesc în public, altfel decât în scris. Așa că am rezolvat problema cu un scurt și atotcuprinzător „mulțumesc”, iar la insistențele managerului Coca-Cola HBC România, Mircea Pall (foto), să mai dezvolt un pic, am spus „mulțumesc mult”. Dar cui îi mulțumesc și, mai ales, pentru ce, mă gândesc că a rămas cam neclar. Despre ce e vorba, în primul rând, v-ați dat deja seama. E vorba despre pictura-reclamă cu Marion Davies de pe Mețianu, care zâmbeşte din nou tuturor celor care trec pe Mețianu, începând cu vara acestui an.

    Am mai tot scris-o: totul a pornit dintr-o campanie pe Arad Culture și o petiție online, susținută de Special Arad și câteva ziare locale, tipărite și online. Ieri seara, la restaurantul Ratio West, echipa Coca-Cola România a organizat o masă festivă în cinstea acestui proiect dus la bun sfârșit (în care, apropo, compania a investit peste 90.000 de lei). Nimic fastuos sau bombastic, nicio explozie, niciun John Cena. A fost un eveniment elegant, aș zice chiar modest. Au fost prezenți câțiva arădeni, reprezentanții companiei Coca-Cola HBC România, proprietarul clădirii în cauză de pe Mețianu, Laurențiu Cladovan, câțiva reprezentanți ai presei locale și, nu în ultimul rând, pictorii Sabin Chintoan și Cătălina Oproiu, cei care au reconstituit pictura-reclamă. Deci cui i-am mulțumit? Nu ar fi o noutate nici acest lucru, am mai scris despre acesta – în mare parte –  aici. Am mulțumit celor doi artiști, am mulțumit tuturor celor 669 de arădeni care au semnat petiția, i-am mulțumit lui Titi Cladovan că a fost deschis ideii de la bun început și, nu în ultimul rând, am mulțumit Companiei Coca-Cola pentru promptitudinea cu care a răspuns la această campanie.

    După cum am declarat și colegei mele, Claudia Untaru, pentru un articol ce va apărea azi sau mâine în Adevărul, ideea de a lansa această campanie cu, zic eu, final norocos, mi-a venit după ce pe pagina de Facebook „Aradul de Altădată” am văzut un colaj cu vechea pictură și starea degradată în care a ajuns la începutul anului trecut. „Vă mai amintiți de reclama cu Miss Marion Davies?” – era întrebarea lângă imagine, chiar imaginea pe care am folosit-o în campania demarată pe aradculture.ro. Campania, la care am atașat și o petiție online, a necesitat mai întâi o mică „investigație”… deoarece, recunosc, nu știam nimic despre această pictură-reclamă și, aparent, nimeni nu prea știa. Era un fel de «mit urban» în jurul ei. Mulți au opinat că ar fi acolo din perioada interbelică. În fine, nu vreau să-mi arog toate meritele, pentru că ar fi necinstit, mă bucur doar că prima mea campanie (sau petiție) a avut succes.

    Pentru a sărbători reîntoarcerea zâmbetului fermecător al lui Marion Davies, Coca-Cola a oferit tuturor arădenilor care s-au aflat în trecere pe Mețianu o serie de surprize: poze în zona special amenajată, cadouri simbolice reprezentând pictura de pe Mețianu și, bineînțeles, sticle de Coca-Cola.

    Artiștii Sabin Chintoan și Cătălina Oproiu au spus că sunt mândri că au avut ocazia să lucreze la un proiect atât de important pentru Arad. „Celebrul portret al lui Miss Marion Davies se integrează perfect în această zonă foarte frumoasă din oraș și o va face pentru multă vreme de acum înainte, întrucât toată lucrarea s-a realizat la standarde foarte înalte de calitate”, a mai adăugat Sabin Chintoan.

    „Suntem parte din comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, iar nevoile acestora sunt importante pentru compania noastră. Ideea restaurării reclamei Coca-Cola de pe Mețianu a venit chiar din partea arădenilor, care o consideră emblema acestei străzi pietonale şi unul dintre simbolurile oraşului. Sute de oameni au semnat petiţia online prin care solicitau ȋntoarcerea lui Miss Marion Davies, iar noi ne bucurăm că am putut îndeplini această dorință a comunităţii locale” , a spus Mircea Pall, Regional Sales Manager Coca-Cola HBC Romania.

    În definitiv, cred că am zis foarte bine ieri seara. Scurt și la obiect: Mulțumesc.

    Foto: Mimi Sălăjan

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. O inițiativă finalizată cu bine. Felicitări tuturor celor implicați.
      Horia.
      PS La intersecția bulevardului Revoluției cu str.Andrei Mureșanu chiar pe colț, sus pe lateralul blocului la etejul 4, este un porumbel din tub de sticlă,cândva cu neon , cândva odată luminos. Un frumos simbol al păcii. Cred că ar fi interesantă și oportună restaurarea.

      +3 voturi
      +1
      -1
    2. Nu sunt un susținător al băuturi, așa că nu voi spune nimic în legătură cu renovarea în sine.

      Aradul are o serie de pereți „publici” ce ar putea fi pictați. Fiindcă te-ai implicat în acest proiect, ai fi persoana potrivită să propui încă vreo 10 picturi murale, ce ar putea să împodobească peisajul vizual al orașului.
      Se poate organiza un concurs de idei și locații prin SAR.
      Avem oameni care să facă parte din comisia de selecție și de atribuire a motivelor propuse.

      De ce să te oprești la una singură?

      +2 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    3 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.