Aparent, Twitter a cumpărat aplicația Vine numai ca s-o distrugă

    de - | 28 octombrie 2016, 9:33 AM | Social Media

    0

    Rețeaua de socializare a anunțat că va renunța la aplicația Vine, decizia fiind luată pentru a reduce costurile și numărul angajaților, potrivit stirileprotv.ro.

     

    Într-un post pe blog-ul oficial, compania a anunțat că acest lucru se va întâmpla „în următoarele luni”, transmite The Guardian.

    Nu se va întâmpla nimic la aplicații, la site sau la Vine-uri astăzi. Vă prețuim, prețuim Vine-urile voastre și o să facem acest lucru în mod corect. Veți putea accesa Vine-urile voastre și să le descărcati. O să păstrăm site-ul în continuare, deoarece credem că este important să puteți vedea toate Vine-urile incredibile pe care le-ați făcut“, a transmis Twitter.

    Aplicația generează 1,5 miliarde de vizualizări zilnic, iar peste 100 de milioane de persoane o folosesc în fiecare lună.

    Fondatorul ei, Rus Yusupov, a postat un mesaj în care pare că regretă vânzarea aplicației către Twitter: „Nu vă vindeți compania!”.

    Yusupov a creat Vine, o aplicație care generează montaje din filmulețe de 6 secunde, în anul 2012. Twitter a cumpărat aplicația în același an pentru suma de 30 de milioane de dolari, scrie Mashable.

    În timp ce aplicația pe internet a strâns în jurul ei o comunitate unică de creatori de filmulețe, de când a intrat în portofoliul companiei Twitter a produs o scurgere serioasă de venituri, nereușind să țină pasul cu principalii competitori precum Instagram video, deținut de ceva timp de Facebook.

    Rețeaua de socializare Twitter a anunțat că va renunța la circa 350 din angajații săi, circa 9%, pentru a reduce costurile și a-și reprioritiza operațiunile, scrie theverge.com

    Cei de la Twitter au anunțat că aceste măsuri țintesc trecerea pe profit în 2017. Conform portalului Recode, tăierile de personal ar urma să vizeze echipele de vânzări și de marketing ale companiei.

    Măsurile acestea ar putea face ca Twitter să devină mai atractivă pentru potențiali cumpărători. În ultimele luni, mai multe companii, printre care Salesforce și Disney, s-ar fi interesat de posibilitatea de a cumpăra Twitter, al cărui preț estimat de achiziție este de circa 20 de miliarde de dolari.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    1 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.