Studiu La Stampa: Generația Z, cea mai informată și mai amabilă, care preferă părinţii în locul influencerilor





Amabili și informaţi, capabili să stabilească relații empatice prin intermediul internetului și pe rețelele sociale, fără a avea nevoie de influenceri (în care au încredere doar în procent de 17%). Aceasta este noua generație Z, sau „Digitalii”, care o urmează pe cea a milenialilor, adică actualii adolescenți și post-adolescenți, născuți între 1995 și 2010, sau prima generație „conectată permanent la internet” care a crescut cu dispozitive tactile (ceea ce constituie o mare diferență), scrie cotidianul italian La Stampa, citat de Rador.
Continuând să fie dependenţi de mamă și de tată, atunci când au nevoie, adolescenţii din generaţia Z primesc informații despre probleme economice folosind canale diversificate atât online, cât și offline, însă, în final, prevalează influența care provine din cercul familial.
Pentru generația Z, liderii de opinie pentru informații sunt experții în domeniu și prietenii, citați ca fiind foarte relevanți, de 34% și respectiv 33% dintre intervievați, iar pe locul trei, pentru cei sub 20 de ani, sunt părinții, cu un procent de 25%, în timp ce pentru tinerii de 20-25 de ani predomină ca sursă jurnaliștii, în procent de 20%, alături de sportivi, pentru adolescenţii de sex masculin.
Citește continuarea pe hotnews.ro
Comentariile portalului
Ipocrizia generalizată ridicată la rang de mitologie oficială...când colo....afăra-i vopsit gardu` înăuntru leopardu`
Stimați reprezentanți ai legii, o singură întrebare aș avea: În curtea DSP-ului oare când catadicsiți a vă uita, la neregulile cât carul, în urma multor, (...)
Toate la un loc !