joi, 25 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Noua „formă” a internetului: circa 40% dintre tinerii de peste 20 de ani folosesc TikTok și Instagram pentru a căuta informații pe internet, nu Google

    de - | 16 iulie 2022, 4:12 PM | Social Media

    0

    (foto: earthweb.com)

    Utilizatorii născuți după ‘95 (Generația Z) apelează adesea la aplicații precum Instagram și TikTok în loc de Google Search sau Maps atunci când caută informații pe internet, potrivit unui sondaj asupra utilizatorilor din SUA, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, ale cărui date încă nu au fost publicate oficial, scrie Business Insider, citat de Biziday.

    Google a confirmat însă această statistică pentru Business Insider, transmițând că „ne confruntăm cu o concurență puternică dintr-o serie de surse, inclusiv motoare de căutare generale și specializate, precum și aplicații dedicate“. Un director Google a afirmat că formatul TikTok schimbă modul în care tinerii efectuează căutări pe internet, iar Google lucrează pentru a ține pasul. Un vicepreședinte al Google a declarat la o conferință că, potrivit studiilor interne ale companiei, „aproape 40% dintre tineri, atunci când caută un loc pentru a lua prânzul, nu merg la Maps sau la Search [pe Google]. Folosesc TikTok sau Instagram“.

    „Învățăm, din nou și din nou că noii utilizatori de internet nu au așteptările și mentalitatea cu care ne-am obișnuit, iar interogările sunt făcute într-un mod complet diferit. Acești utilizatori nu au tendința de a introduce cuvinte cheie, ci mai degrabă caută să descopere conținut în moduri noi, mai captivante“, au mai transmis reprezentanții Google.

    Sursa: Biziday

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    0 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.