Noua „formă” a internetului: circa 40% dintre tinerii de peste 20 de ani folosesc TikTok și Instagram pentru a căuta informații pe internet, nu Google
Utilizatorii născuți după ‘95 (Generația Z) apelează adesea la aplicații precum Instagram și TikTok în loc de Google Search sau Maps atunci când caută informații pe internet, potrivit unui sondaj asupra utilizatorilor din SUA, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, ale cărui date încă nu au fost publicate oficial, scrie Business Insider, citat de Biziday.
Google a confirmat însă această statistică pentru Business Insider, transmițând că „ne confruntăm cu o concurență puternică dintr-o serie de surse, inclusiv motoare de căutare generale și specializate, precum și aplicații dedicate“. Un director Google a afirmat că formatul TikTok schimbă modul în care tinerii efectuează căutări pe internet, iar Google lucrează pentru a ține pasul. Un vicepreședinte al Google a declarat la o conferință că, potrivit studiilor interne ale companiei, „aproape 40% dintre tineri, atunci când caută un loc pentru a lua prânzul, nu merg la Maps sau la Search [pe Google]. Folosesc TikTok sau Instagram“.
„Învățăm, din nou și din nou că noii utilizatori de internet nu au așteptările și mentalitatea cu care ne-am obișnuit, iar interogările sunt făcute într-un mod complet diferit. Acești utilizatori nu au tendința de a introduce cuvinte cheie, ci mai degrabă caută să descopere conținut în moduri noi, mai captivante“, au mai transmis reprezentanții Google.
Sursa: Biziday
Comentariile portalului
Un gest firesc de normalitate,deoarece siguranta celor din trafic ar trebui sa primeze.Dar in Romania aceste gesturi sunt de capitolul senzatie deoarece civilizatia este la nivel zero.
Falcă nu e bine Cum procedezi acum îmi prag de alegeri ca să lași handicapații amărâți să nu aibă unde parca mă gândesc că o (...)
Mai nemernicilor...voi aveti idee cate persoane cu diverse probleme de sanatate au nevoie de locuri de percare in oras? Pe rationanentul (daca exista) vostru ar trebui luate permisele tuturor (...)