sâmbãtã, 20 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Recons anunță începerea preluării dosarelor pentru parcările din Micălaca 300

    de Special Arad | 28 iulie 2021, 12:44 PM | Știri Arad

    0

    imagine cu rol ilustrativ

    Compania Recons, în a cărei gestiune se află locurile de parcare din municipiu, anunță că începând cu data de 2 august începe preluarea dosarelor pentru locurile de parcare din Micălaca, zona 300, inclusiv parcarea etajată.

    Preluarea dosarelor se face între 2 august și 1 septembrie, iar data în care va începe licitația urmează să fie anunțată pe site-ul Recons.

    „Preluarea dosarelor atât online cât și la sediul serviciului Parcări de Reședință din Calea Aurel Vlaicu bloc Z 20/B ap.34 (lângă Oficiul Poștal nr. 8) va începe din data 2 august, iar termenul de depunere este până în 1 august, deoarece este perioada concediilor și a vacanțelor și dorim ca fiecare locatar din zonele de licitație care se încadrează în cele 4 categorii să aibă posibilitatea să depună dosarul. Pentru că în cartierul Micălaca zona 300, proiectul de Regenerare Urbană a cuprins și parcări supraetajate, la preluarea de cereri pentru licitațiile locurilor de parcare, cetățenii pot opta prin bifare pe cerere dacă doresc să participe și la licitația unui loc din Fast Park Zona 300”, informează șeful Serviciului Parcări de Reședință, Laurențiu Puf.

    Documente necesare pentru dosar:

    -Cerere tip – se obține și se depune doar de la punctul de lucru Parcări de Reședință din Calea Aurel Vlaicu bl.Z20/B,ap.34,parter ( lângă O.P. 8 ) sau se poate descarcă de pe site-ul SC RECONS SA, la adresa de web : https://www.reconsarad.ro/servicii-oferite/parcari-de-resedinte/;

    -Documente privind domiciliul/rezidenta : B.I/C.I., ,contract de închiriere , act de donație sau moștenire; certificat de căsătorie, după caz; Act de proprietate sau Extras CF nu mai vechi de 90 zile , dacă în C.I sau B.I. aveți altă adresă de reședință.

    -Certificatul de înmatriculare a autovehiculului (Talonul auto ) deținut in proprietate sau folosință ;

    -Documente privind dreptul de folosință (utilizare) a autovehiculului : contract de leasing, act de donație ,act de moștenire , contract de comodat – autentificate notarial

    -Certificat de încadrare într-o grupa de handicap , deținător autoturism proprietate personala;

    -Dosar tip de incopciat ½ cu șina, pentru biblioraft ;

    -Toate documentele trebuie prezentate în format original la înregistrarea dosarului

    -Dosarele se pot trimite și online la adresa de e-mail [email protected] tot prin e-mail veți primi și numărul de înregistrare sau alte detalii privind dosarele incomplete ;

    -PERSOANELE CARE DEPUN CERERI ONLINE PRIN EMAIL PENTRU LICITAȚIE , VOR PARTICIPA LA LICITAȚIE CU CONDIȚIA SĂ DEȚINĂ ASUPRA LOR ÎN FORMĂ AUTENTICĂ ACTELE DEPUSE PRIN EMAIL .

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.