Update Reacția Enel la cozile făcute azi dimineață la sediul lor

    de Mihai Todoca | 20 December 2022, 10:11 AM | Știri Arad | Telefonul cititorului

    0

    Titlu principal: „Nici animalele nu stau atâta în frig”. Oameni în cârje așteaptă și câte două ore pentru un bilet de ordine la Enel

    S-a vorbit atât de mult de digitalizare, de „a veni în sprijinul cetățeanului”, încât nu s-a mai făcut nimic. Abia recent, vestitul „dosar cu șină” a devenit istorie, legea prin care instituţiile publice nu vor mai avea voie să ceară acte printate. Instituțiile trebuie să pună la punct sisteme electronice, prin care să fie trimise actele scanate.

    Cu toate acestea, clienții Enel ajung să fie, din nou putem spune, batjocoriți pe banii lor, ajungând să stea la cozi interminabile pentru un simplu bilet de ordine, după care să aștepte din nou pentru a-și declara locul de consum. Pe de aceeași parte, credem că nici angajaților care se ocupă de preluarea respectivelor dosare nu le convin „urările de dulce”, dar măcar ei stau la căldură, nu afară în frig, sprijiniți în cârje.

    „Nici animalele nu stau atâta în frig”, ne-a spus un cititor care ne-a trimis pe adresa redacției mai multe poze care arată haosul cozilor cu care ne obișnuiește compania Enel de multă vreme încoace și care pare că refuză total să vină în sprijinul abonaților, aceste cozi nefiind o „rara avis”. Au fost și pe timpul pandemiei, au fost și pe parcursul verii când oamenii stăteau în soare, în picioare, compania negăsind nici acum o bancă pe care să se mai poată odihni cei care lună de lună le varsă bani grei în cont.

    Reacția Enel:

    „Clienții Enel pot obține informații relevante cu privire la plafonarea prețului la energie electrică și gaze naturale și la categoriile de consumatori care trebuie să depună cerere și o declarație pe proprie răspundere pentru a fi încadrați în categoriile de plafonare și onlineFurnizorii Enel au dezvoltat, în cadrul aceleiași secțiuni, și un set de răspunsuri la întrebări frecvente pe acest subiect.

    Menționăm că, în perioada 1 ianuarie 2023-31 martie 2025 toți clienții casnici Enel Energie și Enel Energie Muntenia beneficiază de plafonarea prețului energiei electrice și gazelor naturale. În plus, pentru clienții care se încadrează în diferite categorii de plafonare, au fost puse la dispoziție modelele de cerere și declarație care pot fi descărcate de aici: Cerere și Declarație pe propria răspundere, precum și un ghid privind completarea acestor documente. Documentele se completează o singură dată, iar plafonarea se aplică automat dacă există un singur loc de consum. Încurajăm clienții să transmită documentele și pe e-mail, la adresa [email protected]”.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    1 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.