joi, 25 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Propunerile pentru măsurile de relaxare, publicate de către INSP

    de - | 9 mai 2020, 3:12 PM | Naţional

    2

    Institutul Național de Sănătate Publică a publicat măsurile de relaxare, acestea fiind postate pe site, sâmbătă la prânz.

    Documentul are 13 pagini și este structurat pe mai multe capitole, în funcție de activitatea domeniului care urmează să fie redeschis după 15 mai.

    Astfel, există referințe la activitatea din saloanele de înfrumusețare, din cabinetele stomatologice, din unitățile sanitare non-COVID, din școli, birouri, hoteluri și transport public.

    Documentul poate fi consultat pe pagina de web a INSP, www.insp.gov.ro, secțiunea Comunicate.

    Documentul este lansat în dezbatere publică și toate observațiile și propunerile celor interesați pot fi transmise la adresa de mail [email protected]

    Reguli de organizare și desfășurare a activităților de îngrijire personală în spațiile special destinate

    1. Prin activitatea de îngrijire personală se înțelege activitatea desfășurată în spații special destinate pentru frizerie, coafură, manichiură, pedichiură și cosmetică.
    2. Accesul la aceste servicii se realizează cu programare prealabilă, astfel încât să nu existe persoane  în  așteptare  în  interiorul  incintei,  asigurându-se  o  suprafață minimă de 4 mp pentru fiecare client și o distanță minimă de 2 m, între oricare 2 persoane apropiate;
    3. La efectuarea  programării, clientul  va  fi informat asupra  faptului ca accesul  în interiorul incintei se va realiza doar după verificarea temperaturii, care nu trebuie să depășească 37º, sub rezerva absenței simptomelor virozelor respiratorii și cu dezinfecția mâinilor. Operatorul economic are obligația de a pune la dispoziție materialele și substanțele necesare.
    1. Personalul angajat are obligația de a purta în permanență mânuși și mască, iar după fiecare client se va proceda la dezinfectarea instrumentarului și suprafețelor de lucru.
      1. Măștile de protecție utilizate de personal vor fi schimbate la un interval de cel mult 4 ore, iar mânușile vor fi dezinfectate după fiecare client.
      2. Incinta va fi aerisită la un interval de cel mult 2 ore.

    Mai multe detalii aici

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    4 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.