joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Primăria Arad amintește de mijloacele de comunicare la distanță disponibile pentru cei care nu au certificat verde

    de Special Arad | 27 octombrie 2021, 4:46 PM | Știri Arad

    0

    În perioada 25 octombrie – 24 noiembrie, accesul contribuabililor în incinta Primăriei Municipiului Arad, precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar pe baza certificatului verde care atestă vaccinarea, trecerea prin Covid sau testarea recentă, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1013 din 22 octombrie 2021.

    Primăria Municipiului Arad vă reamintește faptul că aveți la dispoziție mai multe mijloace de comunicare la distanță, astfel încât rezolvarea problemelor dvs. personale sau profesionale, să nu implice deplasarea la ghișeele instituției noastre.

    Iată care sunt acestea:

    • Pagina web  primariaarad.ro secțiunea Contact
    • Platforma depunere documente online:https://servicii.ghiseulonline.ro
    • Formularul de contact online: http://www.primariaarad.ro/info.php?page=contact.html&newlang=ron&theme=th1-ron
    • E-mail:[email protected]
    • Telefon: 0257/281850
    • Fax: 0257/284744
    • My Arad (pentru sesizări online)
    • Plăți online acces trafic greu

     

    „Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloacele de comunicare la distanță”, transmit reprezentanții Primăriei Arad.

     

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    5 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.