Primăria Arad amintește de mijloacele de comunicare la distanță disponibile pentru cei care nu au certificat verde
În perioada 25 octombrie – 24 noiembrie, accesul contribuabililor în incinta Primăriei Municipiului Arad, precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar pe baza certificatului verde care atestă vaccinarea, trecerea prin Covid sau testarea recentă, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1013 din 22 octombrie 2021.
Primăria Municipiului Arad vă reamintește faptul că aveți la dispoziție mai multe mijloace de comunicare la distanță, astfel încât rezolvarea problemelor dvs. personale sau profesionale, să nu implice deplasarea la ghișeele instituției noastre.
Iată care sunt acestea:
- Pagina web primariaarad.ro , secțiunea Contact
- Platforma depunere documente online:https://servicii.ghiseulonline.ro
- Formularul de contact online: http://www.primariaarad.ro/info.php?page=contact.html&newlang=ron&theme=th1-ron
- E-mail:[email protected]
- Telefon: 0257/281850
- Fax: 0257/284744
- My Arad (pentru sesizări online)
- Plăți online acces trafic greu
„Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloacele de comunicare la distanță”, transmit reprezentanții Primăriei Arad.
Comentariile portalului
Daca in loc de conducta de gaz era una de 220v sau 380 sigur muncitorul respectiv nu mai vedea Moldova !
Total nefericita interventia celor din USR in acest caz! Sper din suflet sa nu fie aceasta pozitia lor privind planurile de viitor ale orasului! Astfel de decizii sunt descurajante pentru (...)
Renovare facute ca la toate polițiile, de mântuială!