Prăbușirea Imperiului Playboy? Hef e bolnav, Playboy Mansion e un „azil de bătrâni”, iar revista renunţă la fotografiile nud





Mai bine de patru decenii, Playboy Mansion a fost sinonimul sexualității și al vieții depravate în dulcele stil American Dream, un monument pentru viziunea deformată despre viață al unui singur bărbat, un fantasyland pentru adulți, dar accesibil numai unor VIP-uri și doar ocazional, cu petreceri fierbinți și femei și mai fierbinți.
Dar astăzi… faimoasa vilă din Holmby Hills, California, creată după placul magnatului Hugh Hefner, este departe de a mai fi paradisul hedonist imaginat de public, după spusele gemenelor Carla și Melissa Howe, notează Mirror.co.uk.
Celebrul Hugh Hefner, fondatorul imperiului Playboy, în vârstă de 89 de ani, a renunțat la cunoscutele sale tabieturi, trecând la obiceiuri specifice vârstei.
Playboy Mansion, unde odinioară aveau loc tot felul de petreceri cu femei dezbrăcate și celebrii „iepurași”, acum a devenit un „azil de bătrâni”, potrivit Cosmopolitan.
Hefner este bolnav și are în jurul său un grup de asistente medicale. Timpul și-l petrece în căminul său, jucând șah cu prietenii. Fetele, care au mai rămas să locuiască acolo, se plâng de programul strict impus de milionar. Stingerea se dă la ora 21, iar la cină este obligatorie prezența, la ora 18.30.
Preparatele culinare au gust de spital, așa cum susține Carla Howe, modelul de 25 de ani care locuiește în conacul Playboy. Printre alte restricții, se numără și interzicerea accesului altor bărbați în vilă, scrie viptim.ro.
Reformă radicală la Playboy: revista renunţă la fotografiile nud
Mai mult, la jumătatea acestei luni, conducerea revistei Playboy a decis să renunţe la fotografiile în care femeile apar dezbrăcate complet. Măsura face parte dintr-o campanie de rebranduire a celebrei publicaţii pentru adulţi.
Proprietarii Playboy au ajuns la concluzia că într-o epocă în care pornografia este „la liber” pe Internet, revista nu mai este viabilă din punct de vedere comercial. Altfel spus, de ce ar mai vrea cineva să vadă o femeie complet dezbrăcată, când poate vedea mult mai mult pe diverse site-uri pentru adulţi?
Tirajul revistei a scăzut de la 5,6 milioane de exemplare în anii ’70 la opt sute de mii în prezent, potrivit The New York Times, preluat de BBC.
Playboy va publica în continuare poze cu femei în poziţii provocatoare, dar ele nu vor fi dezbrăcate complet.
Revista supravieţuieşte acum mai mult graţie brand-ului şi logo-ului folosite în aproape toată lumea pentru diverse produse, precum parfumuri, spumă de baie, haine şi chiar bijuterii, scrie RFI.
În aceste condiţii, prezenţa nudităţii în paginile revistei riscă să atragă plângeri din partea clienţilor care cumpără produsele amintite şi implicit prăbuşirea vânzărilor.
De altfel, în epoca Internetului, fondatorul Playboy, Hugh Hefner (89 de ani) a înţeles că promovarea pe reţele sociale ca Facebook şi Twitter îi poate aduce bani frumoşi: traficul pe site a crescut de patru ori de la începutul promovării pe social media, ajungând la 16 milioane de vizitatori unici pe lună.
Şi totuşi, cum va rezista pe piaţă revista Playboy fără fotografiile nud care au făcut-o celebră? De-a lungul timpului, pentru populara publicaţie au pozat vedete ca Madonna, Sharon Stone şi Naomi Campbell. De asemenea, zilele de glorie în care în revistă apăreau şi interviuri cu celebrităţi ca Jimmy Carter sau Martin Luther King jr. au apus şi ele.
Şefii Playboy mizează pe traficul online, în condiţiile în care vârsta cititorilor acestei reviste a scăzut de la o medie de 47 de ani la una de 30.
Comentariile portalului
Așa cu ne-am obișnuit în ultimii zeci de ani, și de această dată trebuie sa alegem răul cel mai mic. Este interesant de remarcat cum s-a pus (...)
Lipseste d-l Tokes Laszlo din lista aia, era cel mai relevant reprezentant al unei "Biserici maghiare", interesant cum unii iredentisti fac pe altii extremisti in schimb e fascinant cum este (...)
Bai prostule nu George Simion este de vina ci gunoaie care gândesc că ține adică UE cara vrea distrugerea României și a Poporului Român prin reprezentanții (...)