O șină a unei linii de tramvai ruptă pune în pericol siguranța șoferilor, dar și pe cea a călătorilor
În urmă cu o săptămână, într-o conferință de presă a fost adusă în discuție flota de tramvaie a municipiului Arad. Se menționa că „la ora actuală pe șină 16 din cele 28 de tramvaie cumpărate pe fonduri europene, în urma contractului semnat cu Astra în 2019. Adăugând cele 6 Imperio care au fost cumpărate în timpul administrației Falcă, flota Companiei de Transport Public Arad are acum 22 de tramvaie moderne. Directorul CTP, Claudiu Godja, este de părere că pentru a putea renunța la toate tramvaiele învechite, ar fi nevoie de un total de 60 de tramvaie, iar Bibarț ne promite că în următorii ani acest lucru va deveni realitate”.
Un lucru , spunem noi, destul de normal, însă trebuie menționat un fapt peste care se trece cu vederea: starea șinelor de tramvai. În unele locuri acestea sunt rupte reprezentând un pericol real, atât pentru călători cât și pentru șoferii care se pot trezi cu un cauciuc tăiat.
Pe lângă aceasta, tramvaiele noi care circulă deja pe respectivele trasee sunt în pericol de a suferi și ele de pe urma stării șinelor.
Lucrări de modernizare a liniilor de tramvai sunt în derulare, tronsonul UTA – Căpitan Ignat și tronsonul Pădurii – colț Alfa, urmând ca pentru celelalte zone unde trebuie intervenit ca Imperio să poată circula, rămâne ca Primăria să identifice o sursă de finanțare.
La fel de important este însă și tronsonul Podgoria-Boul Roșu, doar în zona Teatrului fiind identificate două mari probleme la integritatea liniei de tramvai.
Comentariile portalului
Fără supărare, dar Aradul e un sat de naivi. Timisoara si Oradea merg inainte. Aradul dă inapoi. Iar arădenilor se pare că le place.
La rondul postat azi a zis ca nepalezii sunt bronzati.poftim cultura de primar de municipiu.
si minciuna-i vorba. "Florin Pop, director general FCC Environment Romania SRL a explicat pentru Special Arad că firma este de ceva vreme pe pierdere, .................... Directorul a dorit să sublinieze că (...)