miercuri, 24 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Noul Regulament al parcărilor din Arad, pus la transparență. Cum vor putea fi utilizate Fast Park-urile?

    de Raluca Medeleanu | 17 martie 2021, 10:56 AM | Administraţie | Recomandările editorilor

    1

    Așa cum o cere legislația în vigoare, înainte să fie supus votului în Consiliul Local, noul Regulament al parcărilor din municipiul Arad – serviciu gestionat de Recons – a fost pus la transparență, iar arădenii au posibilitatea să vină cu propuneri legate de modificarea acestuia. În noul Regulament sunt specificate și condițiile de folosire a noilor parcări etajate din cartiere, numite Fast Park.

    O veste bună pentru arădeni este că tarifele pentru parcări, rezervări și abonamente rămân neschimbate în toate zonele orașului. Pe de altă parte, ar urma să crească amenzile.

    În ceea ce privește noile parcări Fast Park din cartierele Aradului, potrivit documentului, ele vor putea fi utilizate de deținătorii autovehiculelor, persoane fizice sau persoane juridice, pe bază de contract de închiriere, pentru parcarea autovehiculelor fără remorcă, care au o înălțime maximă de 1,7 m, lungime 4,750 m, lățime 1,8 m și greutate maximă autorizată de 2,5 tone.

    Programul de funcționare al acestor parcări va fi non-stop.

    Locurile din Fast Park vor fi închiriate printr-o licitație

    Persoanele care vor dori să închirieze un loc de parcare în parcările Fast Parl vor trebui în primă fază să depună o cerere de participare la licitație pentru care trebuie să depună, în original, cartea de identitate, certificatul de înmatriculare a mașinii din care să rezulte inspecția tehnică periodică valabilă.
    Pe lângă locatari, pot solicita participarea la licitație și persoanele care își desfășoară activitatea în zona deservită de către Fast Park, cu adeverință de la locul de muncă. Perioada de închiriere este pentru 12 luni.

    Momentan nu a fost comunicată o dată la care va începe licitația, întrucât încă nu a fost aprobat noul Regulament în Consiliul Local. Îndată ce se va anunța o dată oficială, vom reveni cu informații.

    Până atunci, cei interesați pot depune recomandări la registratura Primăriei Municipiului Arad, până în data de 1 aprilie.

    Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe pagina www.primariaarad.ro, secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, dar și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, de lunipână miercuri, între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30, respectiv vineri între orele 08:30 – 14:00.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    7 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.