joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Modificări ale programului de eliberarea a cărților de identitate, pașapoartelor, permiselor de conducere și certificatelor de înmatriculare, precum și a programului de lucru cu publicul

    de Special Arad | 11 martie 2020, 2:51 PM | Administraţie | Coronavirus

    0

    imagine cu rol ilustativ

    Comunicat. La nivelul Ministerului Afacerilor Interne a fost aprobat un set de măsuri ce presupun schimbarea modului de lucru cu publicul, pentru prevenirea răspândirii infectării cu noul tip de coronavirus.

    Astfel, în perioada 11-31 martie a.c. cererile privind activitățile specifice din domeniul înmatriculări și permise de conducere adresate Serviciilor Publice Comunitare Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor județene și al municipiului București, se depun exclusiv în baza unei programări online.

    Programările online vor fi făcute pe site-ul oficial al instituției www.drpciv.ro , secțiunea Programări online.

    Pentru operațiunile care nu se regăsesc la secțiunea online al DRPCIV, vă rugăm să consultați site-ul Instituției Prefectului din județul de care sunteți interesați și să respectați cu strictețe indicațiile personalului de la ghișee.

    Accesul în incinta sediilor serviciilor publice comunitare va fi permis doar titularilor, după caz persoanelor mandatate/delegate, în baza programărilor online și a actului de identitate – în original.

    Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.

    În funcție de evoluția situației la nivel național, măsurile pot fi prelungite pentru o perioadă ce va fi stabilită ulterior.

    Totodată, începând de mâine activitatea de relații cu publicul la nivelul Aparatului Central al Ministerului Afacerilor Interne se va desfășura fără interacțiunea directă a angajaților MAI cu persoanele din afara instituției.

    Cetățenii care vor să solicite informații sau să desfășoare alte activități de relații cu publicul pot apela, începând de mâine, linia telefonică TELVERDE 0800.800.624.

    De asemenea, informații pot fi solicitate și primite și prin poșta electronică la adresa de e-mail [email protected] sau prin corespondență.

    Aceste măsuri vor fi extinse și la nivelul structurilor teritoriale, în funcție de specificul activității fiecărei unități.

    De asemenea, în perioada 11-31.03.2020, cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun la serviciile publice comunitare de pașapoarte, exclusiv în baza unor programări on-line.

    Programările online vor fi efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.

    La sediul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date nu vor mai putea fi depuse cereri privind eliberarea actelor de identitate și de înscriere a mențiunii privind stabilirea reședinței, cu excepția cazurilor deosebite, potrivit dispozițiilor art.14 alin. (6) din O.U.G. nr. 97/2005, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

    Astfel, depunerea actelor pentru obținerea cărții de identitate, pentru situațiile deosebite menționate mai sus, se va face, în intervalul orar 08.30-13.30, în  zilele de luni, miercuri, joi, vineri,  respectiv 13.30-18.30 în zilele de marți.

    În ceea ce privește ridicarea cărții de identitate, accesul în sediul DEPABD se va face urmare a programării comunicate la depunerea cererii, în intervalul orar 13.30-15.30 în  zilele de luni, miercuri, joi, vineri,  respectiv 11.00-13.00 în zilele de marți.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    6 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.