Gyuszi Balint: „Vrem respect, vrem dacă pierdem să o facem din prostia noastră, nu din cauza unor decizii”
„Ce fel de penalty a fost ăsta? Nu am vorbit până acum de arbitraj. Dar e al treilea meci în care arbitrii sunt în lumina reflectoarelor, e normal? Cu Argeș, la Iași, unde am avut penalty clar, ca lumina zilei, la Antal. Acum dă penalty, eu zic că acolo nu se dă. În plus, am avut un penalty super clar la Roger, despre ce vorbim?
Haideți să fim corecți un pic, să ne respectăm. Mereu mi-am văzut de meseria mea, de echipa mea. Dar vin domnii arbitri și fac ei, vor să centreze și să dea cu capul. E foarte greu când începi meciul de la 0-1, cu o echipă bună ca Dinamo. Am avut situații mari de a marca, dar nu am reușit, asta e problema noastră. Aici am păcătuit.
Ajungem în fața porții, am pus presiune pe adversari, am stat în jumătatea adversă, dar nu înscriem. Nici din fazele fixe nu am fost periculoși, deși am avut lovituri libere foarte bune. Asta este. E frustrant, nu știu ce să le zic băieților în vestiar. E al cincilea meci în 20 de zile pentru noi, sunt probleme musculare, s-a adunat oboseală. Și vii la un așa meci și pierzi cum pierzi. Măcar să știu că am pierdut din cauza prostiei mele. S-au dat șapte penalty-uri împotriva noastră, suntem echipa cea mai dezavantajată. Domnul Cătălin Popa ne-a arbitrat și cu FCSB, în deplasare, unde meciul a fost dezechilibrat din cauza unui penalty”, a spus, nervos, Gyuszi Balint la microfonul televiziunilor imediat după meciul pierdut de UTA cu Dinamo.
Vezi mai jos declarația completă oferită de Gyuszi Balint la conferința de presă de după joc:
Comentariile portalului
Nu, nu ne-am prins. We are stoopys. V-ați prins?
Un dialog interesant și plin de ănțelesuri: - I am grooth. - M**e PSD! - I am grooth. - M**e PSD! - I am grooth. - M** (...)
1. Gratuitate 100% pe transportul public in intreg orasul! Linii dedicate elevilor. Extinderea transportului public cu tramvaie si autobuze electrice. Integrarea umui flux circular de transport public. Prioritate semaforizata pt transportul public. 2. (...)