Facebook trece printr-un proces de rebranding. Noul nume: Meta





Compania Facebook a anunțat joi că își schimbă numele, parte a unui proces de rebranding și o schimbare de strategie care vine după ce platforma de social media este ținta unor critici intense în ultima perioadă.
Compania fondată de Mark Zuckerberg a anunțat schimbarea numelui în cadrul conferinței sale anuale pentru dezvoltatori și a motivat că noul nume sub care va opera reflectă mai bine ceea ce face acum firma, relatează BBC.
Noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale cu care a pornit Mark Zuckerberg va rămâne Facebook. De asemenea, compania va avea și un nou logo, ce seamănă cu semnul matematic pentru „infinit”.
Zuckerberg, care a declarat că i-a plăcut să studieze clasicii în școală, a spus că numele companiei a fost inspirat de cuvântul grecesc „meta”, care înseamnă „dincolo”. „Pentru mine, simbolizează faptul că întotdeauna mai sunt multe de construit”, a explicat CEO-ul.
Mai multe detalii AICI
Comentariile portalului
Vaccinurile au salvat cel puţin 154 de milioane de vieţi în ultimii 50 de ani, echivalentul a şase vieţi în fiecare minut, potrivit unui studiu OMS publicat miercuri în (...)
Cu tot respectul, lăudabil că ați descoperit că nu exista perfecțiune umană. Dar oare normalitate exista? Sau o minimă evoluție? Ce ziceți de următoarele: ,, (...)
Foarte bun articolul. Felicitări!