De câți directori CFR e nevoie să repari sâmbăta, în plină zi, o trecere de cale ferată? De niciunul! „Să își dea demisia toți!”

    de Andreea Daniela B. | 10 aprilie 2021, 12:56 PM | Știri Arad

    2

    În urmă cu câteva ore, ziarul nostru publica informația că se lucrează în Vladimirescu la trecerea la nivel cu calea ferată (CITEȘTE AICI). Sfatul nostru pentru cititorii Special Arad era: ocoliți drumul Arad-Vladimirescu! Reacțiile nu au întârziat să apară, cum era de așteptat, din partea șoferilor. Pe buzele tuturor sau, mai exact, pe tastele arădenilor, apărea următoarea întrebare: „De ce nu se lucrează după ora 20.00 când cetățenii sunt obligați să stea în case?”.

    În Arad se aplică restricții suplimentare în zilele de vineri, sâmbătă și duminică. Concret, în aceste zile circulația în afara locuințelor este restricționată începând cu ora 20.00, nu 22.00 și magazinele se închid la 18.00 în loc de 21.00. Plecând de la aceste reguli care s-au impus în municipiu, nu putem să nu ne întrebăm ce îi face pe șefii de la CFR să dea ordin firmei care se ocupă cu refacerea trecerii de cale ferată să trimită muncitorii la lucru începând cu ora nouă, sâmbăta, când lumea merge la piață sau la magazine. Câtă minte trebuie să nu ai încât să dai un ordin prin care să blochezi practic zeci de mii de oameni, cărora li s-a impus să meargă la magazine între anumite ore? De ce nu se pot face aceste lucrări noaptea, așa cum ar fi fost normal și de ce trebuie să încurce pe toată lumea, ore întregi, într-o zi de weekend în care programul oricum este scurt peste tot? Pe lângă faptul că nervii tuturor sunt întinși la maxim, ne întrebăm și cât de tare se poluează aerul în momentul în care mii de mașini stau cu motoarele pornite.

    „Cât să mai suportăm? Noaptea nu puteți face aceste lucrări? Când o sa țineți cont de părerile șoferilor care azi o sa își piardă cel puțin o oră stând în coloană? Consecințele deciziilor voastre le analizează cineva?” Acesta este mesajul unei arădence, Anamaria Butaci, care a citit știrea noastră. Nu putem să ne prefacem că nu vedem și nu putem să trecem cu vederea acest „incident” pentru că nu este prima dată. În tot Aradul, nu doar pe segmentul de drum Arad – Vladimirescu, lucrările se fac de cele mai multe de mântuială, fix când nu trebuie și exact cum nu trebuie. Nu de puține ori, cei care comandă aceste lucrări îți dau impresia că vor doar să pară că fac ceva, însă după ce își strâng ustensilele și pleacă lasă în urmă ceva nu face deloc diferența.

    Și aici ajungem să-i dăm dreptate cititoarei noastre. Consecințele deciziilor celor care comandă asemenea lucrări le analizează cineva? Se pare că nu. Îi pasă cuiva că oamenii stau cu orele în coadă? Deloc. Interesează pe cineva că se poluează aerul și că ce se întâmplă este bătaie de joc la adresa cetățenilor? În niciun caz, căci dacă interesa sigur se găseau alte soluții. Mai mult, să nu ne spuneți ca ar crește costurile lucrării cu plata orelor de noapte! Ar fi rușinos și ne-ați face să ne gândim mult mai atent la cei 20% din valoarea contractului (minim) pentru “organizarea de șantier”.

    Mulțumim domnilor directori de la CFR care au declanșat nebunia de la trecerea dinspre Arad spre Vladimirescu. Ați reușit să mai „omorâți” o zi de sâmbătă și așa cam „neagră” din cauza restricțiilor. Așa încât, pe bună dreptate, cum spunea un alt arădean care a stat zeci de minute la coadă: „Măcar cineva să își dea demisia pentru această bătaie de joc”.

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    1 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.