Dacă ai ratat inaugurarea pasarelei, nu-i bai! Falcă mai vrea să-ți facă trei…





Consultarea publică – de parcă ne-a fost vreodată demonstrat că se și ține cont de așa ceva- „Oportunități de creare a unor noi legături pietonale și rutiere între malurile Mureșului și perspective de dezvoltare urbanistică a Municipiului Arad”, trebuia să aibă loc astăzi, 25 iunie, dar oamenii primarului au reprogramat-o în ultimul moment, asta așa, ca să își păstreze stilul caracteristic și să-i adune în sală doar pe cei capabili de laude și limbi…
Că doar nu o să-și schimbe brusc năravurile și o să înceapă să mai țină cont și de doleanțele cetățenilor. Nu, nu, nu. Ar fi un șoc prea mare pentru noi și, în plus, ne-au demonstrat recent eficiența dezbaterilor publice. Doar au făcut două cu privire la tarifele Ștrandului Neptun și, în ciuda tuturor părerilor contrarii, hotărârea a rămas neschimbată.
Deci, haideți, de dragul exprimării corecte, să reformulăm: nu consultanța publică, ci prezentarea publică de ieri i-a familiarizat pe arădenii prezenți în sala Ferdinand cu schimbările radicale care-l așteaptă pe iubitul nostru râu Mureș.
Pe scurt: edilul Falcă, alături de Radu Drăgan, arhitectul-şef al Aradului, și Elena Portaru, directorul Direcţiei Tehnice a Primăriei Arad, au explicat marea nevoie de a construi următoarele minunății arhitectonice peste Mureș: un pod la capătul lui Șaguna, dublarea podului Traian, încă vreo trei (sau chiar patru!) pasarele pietonale spre Cetate, sau poate chiar un pod auto în Micalaca, zona 300…
Și acum pregătiți-vă pentru ideea genială a secolului: realizarea unui pod ecluză peste Mureș în zona Vladimirescu, și încă o ecluză spre Pecica, căci, nu-i așa?, Mureșul e atât de tumultuos și de mega-circulat de ambarcațiuni încât e imperativă construirea unor stavile pentru a controla debitul apei și a face transferul vapoarelor, așa cum e pe Dunăre…
Clar că o să câștigăm titlul de Capitală Culturală Europeană așa! Păi cum altfel?! Cu pasarele și poduri, doar nu cu prostii din astea culturale… Câștigul e garantat numai cu înregistrarea recordului în Guinness Book pentru cel mai aglomerat râu.
Viitorul sună bine. Ca să parafrazez un coleg de breaslă „Nu vom avea doar Mureșelul intubat, ci chiar Mureșul!
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)