Ziua Performanței, marcată la Liceul Național de Informatică din Arad





Comunicat. Liceul Național de Informatică a sărbătorit Ziua Performanței, pentru al doilea an consecutiv, prin organizarea unui flashmob dansant cu elevii claselor primare, premierea elevilor de gimnaziu și liceu care au obținut premii la olimpiadele și concursurile școlare desfășurate la nivel județean, regional și național în anul școlar 2023-2024 și prin realizarea unui workshop cu elevii claselor a IX-a, cu titlul „Treptele succesul”.
„Cu această ocazie, ne exprimăm susținerea pentru educație, sport și lucru în echipă, promovând astfel, mersul cu drag la școală, deschiderea către activități recreative care dezvoltă copiii către eleganță, disciplină și performanță„, a declatat doamna director Lilla Pellegrini.
Peste 30% din elevii școlii au fost premiați și aplaudați în două sesiuni distincte: elevii de liceu și elevii de gimnaziu. Elevul Faur Andrei (foto), din clasa a VII-a A, s-a distins în mod deosebit, prin obținerea locul I la Olimpiada de Fizică, etapa națională.
În cadrul workshop-ului desfășurat cu elevii claselor a IX-a, aceștia au participat activ, dovedind interes și implicare în parcurgerea celor „patru trepte” pentru a obține succesul dorit.
„Felicitări tuturor elevilor și profesorilor care i-au îndrumat! Continuați să excelați!”, a subliniat doamna director Pelegrini.
• Citește și: Palatul Cultural va găzdui Balul Comunității Arădene, în cadrul căreia vor fi premiați cei mai buni elevi · Special Arad
Comentariile portalului
RomaniaFilm iar deraiezi. Nu am susținut niciun plăvan și niciun covrigar. Spre deosebire de tine , care ești un fanatic susținător al tripletei Piticul Diliu-Golanul-Javrila Nu (...)
Doar pare. Puteți fi ceva mai precis? Ce "cstastrofă care urmează" susțin eu? Cât despre presupunerea dvs. potrivit căreia aș vrea să "mă dau bine" pe (...)
Violenta verbala nu e cu mult sub cea fizica si faptul ca jigniti 100% din cei 47% de votanti non-Nicusor spune si asta multe d-le Marginean, recte "Să se uite cine sunt (...)