Primăria Arad amintește de mijloacele de comunicare la distanță disponibile pentru cei care nu au certificat verde





În perioada 25 octombrie – 24 noiembrie, accesul contribuabililor în incinta Primăriei Municipiului Arad, precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar pe baza certificatului verde care atestă vaccinarea, trecerea prin Covid sau testarea recentă, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1013 din 22 octombrie 2021.
Primăria Municipiului Arad vă reamintește faptul că aveți la dispoziție mai multe mijloace de comunicare la distanță, astfel încât rezolvarea problemelor dvs. personale sau profesionale, să nu implice deplasarea la ghișeele instituției noastre.
Iată care sunt acestea:
- Pagina web primariaarad.ro , secțiunea Contact
- Platforma depunere documente online:https://servicii.ghiseulonline.ro
- Formularul de contact online: http://www.primariaarad.ro/info.php?page=contact.html&newlang=ron&theme=th1-ron
- E-mail:[email protected]
- Telefon: 0257/281850
- Fax: 0257/284744
- My Arad (pentru sesizări online)
- Plăți online acces trafic greu
„Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloacele de comunicare la distanță”, transmit reprezentanții Primăriei Arad.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.