Ziarul belgian și-a cerut scuze că i-a făcut pe soții Obama maimuțoi

    de [email protected] | 10 aprilie 2014, 6:52 PM | Internaţional

    0

    Ziarul belgian De Morgen regretă publicarea trucajului foto din ediția de sâmbătă în care președintele american și soția acestuia apar cu fețele Photoshop-ate arătând jumătate oameni, jumătate maimuțe. Imaginea a apărut lângă o altă farsă foto care anunța că primul președinte de culoare al Americii vinde Marijuana.

    Cele două imagini au apărut în ediția de weekend, într-o secțiune de satiră numită „The Obama Herald”. Mai mult, ziarul glumise pe seama acestor trucaje că au fost trimise la adresa redacției de către președintele Rusiei, Vladimir Putin. Controversa a izbucnit odată cu vizita oficială a lui Obama la Bruxelles, săptămâna aceasta.

    Jurnaliștii și-au cerut scuze sub forma unui articol cu titlul „Este De Morgen rasist?”, în care spun că imaginea a fost o glumă proastă, adăugând că „ne-am asumat în mod greșit că rasismul nu mai este de actualitate, de aceea am crezut că poate fi subiectul unei glume”.

    032414-Brussels-Belgium

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.