miercuri, 24 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Update Wizzair explică situația tensionată de pe aeroportul din Timișoara când o cursă către Paris a fost la un pas de a fi anulată

    de - | 27 noiembrie 2019, 12:11 PM | Regional

    0

    Cursa Timişoara-Paris, care trebuia să decoleze aseară, la ora 19:00, a plecat cu o întârziere de 40 de minute.

    Totul după ce pasagerii au întâmpinat mai multe probleme.

    În primul rând, cei care şi-au făcut rezervare pentru capitala Franţei, nu au putut să îşi facă on line check-in-ul, din cauza sistemului Wizzair, care nu a funcţionat.

    Doar patru persoane au reuşit asta, iar ceilalţi au fost nevoiţi să vină cu două ore înainte, la aeroport, unde au şi plătit câte 35 de euro, fiecare.

    Însă, problemele nu s-au oprit aici, pentru că în momentul îmbarcării, reprezentanţii companiei aeriene au constatat că trei pasageri sunt în plus.

    Sătui de aşteptare, doi dintre ei au renunţat la călătoria mult visată şi s-au întors acasă.

    Cel de-al treilea pasager a urcat în avion, unde a constatat că are acelaşi loc cu o altă persoană.

    Şi cum nimeni nu a vrut să renunţe la călătorie, a început un scandal de proporţii.

    Oamenii au cerut explicaţii de la personalul de bord, care însă, în loc să caute o soluţie, i-a ameninţat pe pasageri că dacă nu se înţeleg între ei, astfel încât unul să coboare, cursa va fi anulată.

    Într-un final, unul dintre pasagerii din avion a fost convis să nu mai zboare pentru moment, către Paris.

    A primit de la compania aerioană, cazare la hotel şi 250 de euro.

    În cele din urmă, spiritele s-a calmat, iar avionul a decolat cu o întârziere de mai bine de jumătate de oră.

    UPDATE

    Ca urmare a apariției în presă că o cursă de pe aeroportul Timișoara a fost în pericol de a fi anulată, din cauza alocării mai multor bilete pe aceleași locuri din avion de către compania Wizzair, aceasta revine cu un comunicat în care explică cum s-a ajuns în această situație:

    „Conform practicii din industria aeriană și legislației de protecția consumatorilor aplicabile, Wizz Air permite overbooking limitat pe cele mai populare rute pentru a le oferi mai multor pasageri posibilitatea să călătorescă și pentru a evita situația când rămân locuri libere ca urmare a neprezentării unor persoane la îmbarcare. În situația foarte puțin probabilă când toți pasagerii sunt prezenți, sunt căutați voluntari cărora li se oferă stimulente ca să călătorească mai târziu sau ultimilor pasageri care se prezintă la check-in li se rezervă un loc pe următorul zbor și primesc compensații conform legislației referitoare la drepturile pasagerilor. Trei pasageri afectați de pe zborul W6 3521 de la Timișoara la Paris Beauvais din 26 noiembrie, au decis să nu călătorească pe rute alternative, rambursându-li-se integral suma achitată.”

    sursa: sursadevest

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    7 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.