USR Arad a solicitat informații și documente de la companiile publice din subordinea Primăriei și a Consiliului Județean Arad
Comunicat de presă. Astăzi, 30 decembrie 2021, USR Arad a trimis în scris tuturor companiilor publice din subordinea Primăriei Arad și a Consiliului Județean Arad, precum și serviciilor de specialitate din cadrul acestor instituții publice, o solicitare a unor informații și documente cu caracter public care privesc activitatea companiilor publice vizate.
Scopul demersului nostru este analiza pe termen lung a performanțelor acestor companii de care, în ultimă instanță, depinde calitatea vieții arădenilor din municipiu și din județ, și care aparțin de drept acestora. Vă vom ține la curent cu desfășurarea demersului nostru.
Solicitare de informații publice
Nr. 910 din 30 decembrie 2021
Către:
Centrala Electrică de Termoficare Hidrocarburi S.A. Arad
În atenția d-lui Director General Victor CIULEAN
[email protected], [email protected]
Centrala Electrică de Termoficare S.A. Arad
În atenția d-lui Administrator Special Daniel Sorin BOGOȘEL
[email protected]
Compania de Transport Public S.A. Arad
În atenția d-lui Director General Claudiu Petru GODJA
[email protected]
Recons S.A. Arad
Gheorghe Nicolae MEHELEAN
[email protected], [email protected]
Tîrguri, Oboare și Piețe S.A. Arad
Petru Stelian NISTOR
[email protected]
Gospodărirea Comunală S.A. Arad
În atenția d-lui Director General Florin MARIȘ
[email protected]
Compania de Apă S.A. Arad
În atenția d-lui Director General Gheorghe Vasile BORHA
[email protected]
Administrația Zonei Libere Curtici – Arad R.A.
în atenția d-lui Director General provizoriu Ioan DASCĂLU
[email protected]
Aeroportul Arad S.A.
În atenția d-lui Director General Ovidiu MOȘNEAG
[email protected], [email protected], [email protected]
Consiliul Județean Arad
Serviciul de Guvernanță Corporativă
În atenția d-lui Șef Serviciu Dan BUDA
[email protected]
Primăria Municipiului Arad
Compartimentul Guvernanță Corporativă
În atenția d-lui Șef Serviciu Corneliu NEAMȚIU
[email protected], [email protected]
Stimați Domni,
În baza legii 544 din 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public vă solicităm să ne puneți la dispoziție următoarele informații și/sau documente care intră sub incidența prevederilor legii cu privire la definiția informației de interes public:
• Situațiile financiare anuale întocmite în conformitate cu prevederile legale specifice și cu instrucțiunile emise anual de către Ministerul Finanțelor publice, pentru perioada 2010 – 2020. În conformitate cu prevederile legale, situațiile financiare trebuie să conțină:
– Formularele standardizate de raportare financiară (F10 la F40);
– Raport de audit al auditorului independent;
– Situația modificărilor capitalurilor proprii (dacă este cazul, conform prevederilor legale);
– Situația fluxurilor de numerar (dacă este cazul, conform prevederilor legale);
– Notele explicative la situațiile financiare (dacă este cazul, conform prevederilor legale);
– Raportul administratorilor, și/sau al administratorului special, după caz;
• Raportul directorului general;
• Raportul anual de activitate;
• Planul de administrare întocmit de membrii consiliului de administrație/administratorul special, după caz, la preluarea fiecărui mandat din perioada vizată.
Întrucât documentele din lista de mai sus se presupune că sunt deja întocmite ca urmare a aplicării prevederilor legale, vă solicităm să ni le transmiteți, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1), în termenul de 10 zile de la data înregistrării cererii noastre.
Vă solicităm, de asemenea, să ne transmiteți, la aceeași adresă de email de mai sus, următoarele informații:
• Numărul de înregistrare al prezentei solicitări de comunicare a unor informații publice;
• Numele, prenumele și datele de contact (inclusiv adresa de email) ale persoanelor din conducere responsabile cu difuzarea informațiilor publice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
• Numele, prenumele și datele de contact (inclusiv adresa de email) ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
În cazul refuzului comunicării unora sau a tuturor informațiilor solicitate, vă solicităm să motivați acest refuz în termenul prevăzut la art. 7 alin. (2), anume de 5 zile de la data înregistrării cererii noastre.
Vă solicităm să ne transmiteți informațiile solicitate în format electronic, la adresa [email protected]. În situația în care mărimea fișierelor depășește limita general acceptată de 10MB / fișier, vă solicităm să ne transmiteți documentele arhivate într-unul din formatele uzuale (.zip, .rar sau similare) prin intermediul unui site de transfer al datelor cu dimensiuni mari.
În situația în care documente cuprinse în lista de mai sus sunt deja disponibile din surse cu caracter public în accepțiunea legii, vă solicităm să indicați în clar aceste surse în răspunsul pe care ni-l veți transmite.
În așteptarea răspunsului dvs., vă asigurăm asupra înaltei noastre considerațiuni, dorindu-vă totodată un final de an liniștit, laolaltă cu un cordial “La mulți ani”!.
Cu prietenie,
Organizațiile Județeană și Municipală ale USR Arad, prin
Răzvan ANGHEL,
Consilier județean
Președintele organizației județene a USR Arad
Vlad BOTOȘ
MEP (membru al Parlamentului European)
Sergiu Cosmin VLAD,
Senator în Parlamentul României
Președintele organizației municipale a USR Arad
Adrian WIENER
Deputat în Parlamentul României
Comunicatul de față a fost publicat contra cost. Conținutul acestuia reprezintă în mod exclusiv punctul de vedere al partidului / organizației mai sus amintit/e, pentru care Redacția Special Arad nu-și asumă nicio responsabilitate.
Comentariile portalului
Este o abreviere de la „parțial”
Ne spuneti va rog ce inseamna "(p)" ?
== JUSTITZIA ARAD LA FEL DE COMPETENTA CA CEA DE LA TELEORMAN == FANARIHOTZII LOCALI AU ADUS TAT JUDETZUL LA NIVELUL TELEORMANULUI .== SCARBA MI E == SPER SA VA IA DUMNEZEU MINTZILE SI (...)