Tramvaiul arădean bate tramvaiul turcesc. Astra Vagoane Călători a reușit să obțină anularea atribuirii de la licitația Primăriei Capitalei pentru tramvaie

    de - | 13 decembrie 2019, 3:20 PM | Naţional | Știri Arad

    22

    Decizia de atribuire de la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, prin care turcii de la Durmazlar au fost desemnați câștigători, a fost anulată de Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, anunță site-ul Club Feroviar. De asemenea, Primăria Capitalei va trebui să-i plătească societății Astra Vagoane Călători cheltuielile cu avocații.

    „În temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestația formulată de Astra Vagoane Călători SA, în contradictoriu cu Municipiul București, și anulează adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire nr. 3307/04.11.209 și 3308/04.11.2019 și raportul procedurii de atribuire nr. 3297/04.11.2019”, se arată în Decizia CNCS obținută de Club Feroviar.

    CNSC obligă Primăria Municipiului București la reevaluarea ofertei Durmazlar Makina Sanayi Ve Ticaret Aș, în termen de 20 de zile de la primirea deciziei. De asemenea, CNSC obligă Primăria Capitalei la plata sumei de 35.000 de lei către Astra Vagoane Călători SA, reprezentând cheltuielile cu avocații: „În temeiul art. 26 alin. (9) din lege, admite solicitarea contestatoarei privind plata cheltuielilor efectuate în cursul soluționării contestației și obligă Municipiul București la plata către Astra Vagoane Călători a sumei de 35.000 lei, reprezentând onorariu avocat”.

    Decizia CNCS este obligatorie pentru părți, dar împotriva ei se poate formula plângere în termen de zece zile lucrătoare de la comunicare.

    La începutul lunii noiembrie, Primăria a anunţat că turcii de la Durmazlar au câştigat licitaţia prin care ar fi trebuit să livreze 100 de tramvaie noi pentru Capitală. Licitaţia a fost contestată de Astra Vagoane, companie care a participat la licitaţie.

    Distribuie articolul

    Comentarii

      • ATI DISTRUS CTP.PE VREMEA LU-TORSIN NU ERA ASA.EL STIA SA BATA CU PUMNUL IN MASA LA PRIMARIA CONSILIERILOR HOTI SI INCOMPETENTI.AUTOBUZE ATI SCOS,TRAMVAIE-ATI DISTRUS LINIILE 2,4b,5,8,13,14,15b,16b,17,22,IAR DE DOAR 2 IMPERII IN 2013 SE PUTEA ACHIZITIONA LA PACHET 100 DE TRAMVAIE LA MANA2-a M8S FABRICATE IN 97 SI CU RESTUL DE PANA LA 3 MILIOANE DE EURO SE PUTEA MODERNIZA AMANDOUA DEPOURILE SI SCHIMBATE LINIILE IN CONFECTII,MICALACA-TOATA,GAI,GRADISTE SI CHIAR VLADIMIRESCU-GHIOROC.DEMISIA TUTUROR PROSTILOR.SA VA FIE R U S I N E.

        +16 voturi
        +1
        -1
    1. Cum este posibil ca incompetenții aia de la primăria capitalei sa dea un contract bănos la turci?? Bai angajați imbecili ai primăriei capitalei, îngropați și ultimele bătăi de inima a economiei țării noastre!!! Ori v-a fost fost promis concediu pe viața la all-inclusive in Antalya patronul turc??? Sunteți ultimele lichele de oameni voi ăștia care ati aprobat ca licitația sa fie câștigată de turci.
      BRAVO ASTRA VAGOANE! BRAVO DOMNULE BLIDAR! Cred ca sunteti ultima reduta a economiei naționale care are curaj și devotament sa țină piept hoției instituționale din țara noastră.
      Asteptam cu nerăbdare ca tramvaiele de la ASTRA sa circule prin București.

      +89 voturi
      +1
      -1
    2. Era cazul. Bravo ASTRA !Mă bucur că, în sfârșit, cineva ia atitudine. Firea, aia, ar trebui demisă din funcție, că subminează economia națională. Sunt curioasă ce o să zică acum, că are de plătit 35000 de lei. Că primăria capitalei e în faliment nedeclarat ? Din nou ? Dar a avut 2500000 euro pentru beculețe de Crăciun.

      +27 voturi
      +1
      -1
      • Ca referinta, în 2013 Aradul a dat 10 milioane de euro pentru 6 bucăți de la Astra. Pentru ca acestea să poată circula (doar pe linia 3) s-au mai facut investiții în infrastructură de inca 10 milioane de euro. Restul Aradului e deservite de vagoane mai vechi de 30ani… Cluj Napoca a cumpărat autobuze electrice la 500000 euro bucata… De 20 milioane se puteau cumpăra 40 de autobuze…

        +1 voturi
        +1
        -1
    3. Am fost in Islanda nu de mult si am aflat un lucru foarte interesant. Dupa ce Islanda a dat faliment, ca tara, noul guvern a scos toate firmele straine, capusa, din tara. In schimb nu b prea au avut cum sa scoata din tara marile lanturi de magazine gen Metri, Li dl, etc., si atunci au apelat la populatie, cerand ajutor pentru ca tara sa nu mai ajunga falimentara prin scoaterea banilor din tara de firmele straine, cerand ca tot poporul islandez sa cumpere doar din magazine islandeze si doar produse islandeze, desi erau mai scumpe.
      Poporul, nemaidorind sa sufere a facut sacrificiul de a cheltui mai multi bani pentru traiul zilnic, cumparand doar produse islandeze.
      Astazi, salariul minim pe economie in Islanda, este de 2.900 de Eur si nu mai exista nici un lant strain de magazine, banii islandezilor ramanand in tara iar poporul prospera de la un an la altul.
      Asa ar trebui sa facem si noi.
      Ah, si era sa uit: imediat dupa faliment i-au arestat pe toti guvernantii si parlamentarii, care nu au reusit sa fuga din tara.
      Sarbatori fericite!

      +24 voturi
      +1
      -1
    4. Chiar daca tramvaiele de la Astra ar fi mai scumpe si tot trebuia sa fie achizitionate ele si nu unele straine. Firea si echipa ei de la Serv Investitii, trebuia sa inteleaga ca romanii de la Astra sunt in primul rand, ca ei conteaza si apoi…restul. Ce comisioane or fi primit ca sa atribuie contractul pentru tamvaie turcilor , si cum le-or fi primit

      +3 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    9 + 5 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.