„Ticăloșie la WizzAir” – Compania de transport aerian este acuzată pe Facebook de un cunoscut artist! Reacție de ultimă oră





Într-un live pe facebook, Tudor Chirilă atenționează toți utilizatorii platformei sociale despre o animită practică a companiei WizzAir pe care el o cataloghează ca fiind escrocherie. Acesta afirmă că WizzAir vinde mai multe bilete decât locuri în avion. Acesta a spus că a descoperit lucrul acesta atunci când, nefăcând check-in-ul online s-a dus la counter unde i s-a spus că avionul este overbooked. De aici Tudor Chirilă spune că acum este nevoit să plătească un check-in la counter dar încă nu este sigur că va și putea urca în avion.
„Astfel, ca să nu ajungeți în situația mea, nasoală, am făcut acest video, ca să vă faceți check-in-ul dinainte și să vă asigurați din timp că aveți loc în avion. Cei care nu-și fac check-in-ul pot ajunge în situația mea, pentru că, repet, compania WizzAir vinde bilete mai multe decât locuri. Pentru că așa se face bussines din punctul lor de vedere.”
Ticalosia Wizzair se pare ca ar fi o chestie proprie multor companii aeriene care fac overbooking. Omul cat traieste invata:) Faptul ca iti cumperi un bilet de avion nu iti ofera garantia ca te sui in avion. Ma intreb de ce pe siturile lor nu scrie CLAR ca daca nu ai CHECK IN ONLINE nu ai GARANTIA ca vei zbura. Si dupa ce ca nu am garantia ca zbor mai sunt obligat sa-mi si cumpar bilet la loterie adica sa platesc check in ul la aeroport.
Posted by Tudor Chirilă on Monday, May 29, 2017
UPDATE:
Pentru o corecta informare a cititoriilor dvs, va transmitem lămuririle companiei Wizz Air in legatura cu articolul dvs.
Va rugăm să atribuiti declaratia de mai jos reprezentantilor companiei Wizz Air.
„Wizz Air, în conformitate cu practicile industriei de aviaţie şi cu legislaţia privind protecţia consumatorilor, permite alocarea de câteva locuri peste capacitatea de îmbarcare (overbooking) pe rutele sale cele mai populare, pentru ca în felul acesta şi mai mulţi pasageri să poată călători, iar ca locurile pasagerilor care nu se prezintă pentru zbor să nu rămână neocupate.
În cazul foarte puţin probabil ca toţi pasagerii să fie prezenţi la îmbarcare, voluntarilor li se oferă stimulente pentru a călători mai târziu, sau ultimii pasageri care ajung la check in sunt îmbarcaţi pe zborul următor şi sunt compensaţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor.”
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.