joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    Update „Ticăloșie la WizzAir” – Compania de transport aerian este acuzată pe Facebook de un cunoscut artist! Reacție de ultimă oră

    de Special Arad | 29 mai 2017, 12:54 PM | Naţional | Recomandările editorilor

    3

    Într-un live pe facebook, Tudor Chirilă atenționează toți utilizatorii platformei sociale despre o animită practică a companiei WizzAir pe care el o cataloghează ca fiind escrocherie. Acesta afirmă că WizzAir vinde mai multe bilete decât locuri în avion. Acesta a spus că a descoperit lucrul acesta atunci când, nefăcând check-in-ul online s-a dus la counter unde i s-a spus că avionul este overbooked. De aici Tudor Chirilă spune că acum este nevoit să plătească un check-in la counter dar încă nu este sigur că va și putea urca în avion.

    „Astfel, ca să nu ajungeți în situația mea, nasoală, am făcut acest video, ca să vă faceți check-in-ul dinainte și să vă asigurați din timp că aveți loc în avion. Cei care nu-și fac check-in-ul pot ajunge în situația mea, pentru că, repet, compania WizzAir vinde bilete mai multe decât locuri. Pentru că așa se face bussines din punctul lor de vedere.”

    postare chirila

    Ticalosia Wizzair se pare ca ar fi o chestie proprie multor companii aeriene care fac overbooking. Omul cat traieste invata:) Faptul ca iti cumperi un bilet de avion nu iti ofera garantia ca te sui in avion. Ma intreb de ce pe siturile lor nu scrie CLAR ca daca nu ai CHECK IN ONLINE nu ai GARANTIA ca vei zbura. Si dupa ce ca nu am garantia ca zbor mai sunt obligat sa-mi si cumpar bilet la loterie adica sa platesc check in ul la aeroport.

    Posted by Tudor Chirilă on Monday, May 29, 2017


    UPDATE:

    Pentru o corecta informare a cititoriilor dvs, va transmitem lămuririle companiei Wizz Air in legatura cu articolul  dvs.

    Va rugăm să atribuiti declaratia de mai jos reprezentantilor companiei Wizz Air.

    „Wizz Air, în conformitate cu practicile industriei de aviaţie şi cu legislaţia privind protecţia consumatorilor, permite alocarea de câteva locuri peste capacitatea de îmbarcare (overbooking) pe rutele sale cele mai populare, pentru ca în felul acesta şi mai  mulţi pasageri să poată călători, iar ca locurile pasagerilor care nu se prezintă pentru zbor să nu rămână neocupate.

    În cazul  foarte puţin probabil ca toţi pasagerii să fie prezenţi la îmbarcare, voluntarilor li se oferă stimulente pentru a călători mai târziu, sau ultimii pasageri care ajung la check in sunt îmbarcaţi pe zborul următor şi sunt compensaţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor.”

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Asta e prost sau pricepe greu compania nu are de unde sa stie cati clienti se prezinta la avion…asa ca vinde bilete si in functie de check in ocupa locurile daca se depasesc se programeaza pt urmatorul zbor daca nu ii place la chirila asta dupa parerea mea un idiot sa isi ia bilet la clasa bussines unde locul iti este garantat sau sa inchirieze un charter!!

      --4 voturi
      +1
      -1
    2. Toate companiile low cost fac overbooking. Lucrez pentru una din acestea,nu Wizz si din experienta rareori vin toti pasagerii. Limita este de 10 persoane in plus. In cazul in care ai nenorocul sa fii in plus ti se va plati un alt bilet, vei primi si un vocher chiar si o noapte in hotel. Vei fi despăgubit. Mie personal nu mi s-a intamplat niciodata de a avea mai multi pasageri deoarece unii uita, nu se prezintă,intarzie etc.

      +2 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    2 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.