Situația „craterului” din fața Primăriei: în lucru! Să vedem cât va dura să fie soluționată problema
Groapa care a provocat pagube materiale serioase mașinii unui arădean a fost semnalată pe aplicația mycity. Starea acestei sesizări este : preluată.
Reamintim că Primăria Municipiului Arad are la dispoziție un termen de soluționare al problemelor semnalate de maxim 30 de zile, timp în care sesizările nesoluționate sunt vizibile pe hartă. În schimb, sesizările rezolvate rămân pe hartă numai 5 zile de la data soluționării lor.
Astfel, mai mult nu se poate face decât să așteptăm să se rezolve problema.
Invităm, și noi, cititorii noștri să acceseze link-ul aplicației și să semnaleze problemele care pot pleca de la iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), mașini abandonate sau parcate neregulamentar, salubrizarea străzilor, toaletare copaci și întreținere gard viu, ordine publică, solicitare locuință, revendicări în baza legii 10, comerț ambulant, până la probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgență.
Pașii pe care trebuie să-I urmați sunt:
Pasul 1: Accesați adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.
Pasul 2: Completați datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).
Pasul 3: Așteptați soluționarea sesizării dvs.
Comentariile portalului
Nimic nou sub soare, mă enervează că avem tradiţie în ineficientă prin modul de selecţie a candidaților. Toţi cei care au susţin agitaţia din ( (...)
Ca la noi la nimeni . Furturi pe fata . Minciuni . Ne iau banii si pe urma ne dau peste nas cu ei .
Cum adică atenționează??????? Pe bune!!!!!!!!!