Spionul de la cumpărături: Facebook va urmări în ce magazine intri

    de - | 20 iunie 2016, 1:08 PM | Social Media

    0

    Facebook se va folosi de serviciile de localizare din telefoanele clienților pentru a verifica dacă aceștia intră în magazinul unui comerciant după ce au văzut o reclamă la produsele acestuia. Feature-ul nu este, însă atât de simplu pe cât pare la prima vedere, scrie Playtech.ro.

    Companiile care au reclame pe rețeaua socială vor putea include și hărți în anunțurile lor, pentru a-i informa pe utilizatori în legătură cu cel mai apropiat magazin. După aceea, funcția Offline Conversions va observa legătura dintre numărul de vizite din magazine, informație obținută cu ajutorul serviciilor de locație, și datele furnizate de reclamele din Facebook.

    Astfel, o companie nu va afla dacă un anume utilizator a intrat în vreunul dintre magazinele sale, însă va ști câți dintre cei care au văzut reclamele sale au vizitat la scurt timp una dintre locații. Conform primelor informații, rezultatele sunt deja foarte bune.

    Continuarea pe Playtech.ro

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    4 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.