Spionul de la cumpărături: Facebook va urmări în ce magazine intri





Facebook se va folosi de serviciile de localizare din telefoanele clienților pentru a verifica dacă aceștia intră în magazinul unui comerciant după ce au văzut o reclamă la produsele acestuia. Feature-ul nu este, însă atât de simplu pe cât pare la prima vedere, scrie Playtech.ro.
Companiile care au reclame pe rețeaua socială vor putea include și hărți în anunțurile lor, pentru a-i informa pe utilizatori în legătură cu cel mai apropiat magazin. După aceea, funcția Offline Conversions va observa legătura dintre numărul de vizite din magazine, informație obținută cu ajutorul serviciilor de locație, și datele furnizate de reclamele din Facebook.
Astfel, o companie nu va afla dacă un anume utilizator a intrat în vreunul dintre magazinele sale, însă va ști câți dintre cei care au văzut reclamele sale au vizitat la scurt timp una dintre locații. Conform primelor informații, rezultatele sunt deja foarte bune.
Continuarea pe Playtech.ro
Comentariile portalului
Desteapta-te romane !
adevarat comuna botosani prin eftimie construieste cetul de langa satul micalaca ; eftimie are in derulare constructii energetice de 4,5 miliarde ; in arad cine are aceasta suma ; nimeni
In sfârșit sa rezolvat aceasta anomalie. Toate primatele, cu mic cu mare pocneau de bucurie de revelion. Un lucru normal. Felicitări