Spionul de la cumpărături: Facebook va urmări în ce magazine intri





Facebook se va folosi de serviciile de localizare din telefoanele clienților pentru a verifica dacă aceștia intră în magazinul unui comerciant după ce au văzut o reclamă la produsele acestuia. Feature-ul nu este, însă atât de simplu pe cât pare la prima vedere, scrie Playtech.ro.
Companiile care au reclame pe rețeaua socială vor putea include și hărți în anunțurile lor, pentru a-i informa pe utilizatori în legătură cu cel mai apropiat magazin. După aceea, funcția Offline Conversions va observa legătura dintre numărul de vizite din magazine, informație obținută cu ajutorul serviciilor de locație, și datele furnizate de reclamele din Facebook.
Astfel, o companie nu va afla dacă un anume utilizator a intrat în vreunul dintre magazinele sale, însă va ști câți dintre cei care au văzut reclamele sale au vizitat la scurt timp una dintre locații. Conform primelor informații, rezultatele sunt deja foarte bune.
Continuarea pe Playtech.ro
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.