vineri, 19 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Schimbări la algoritmii Facebook. Ce se va putea vedea și ce nu în News Feed

    de - | 25 septembrie 2021, 11:13 AM | IT | Social Media

    0

    Facebook a anunțat că va reduce distribuirea în rețea și va retrograda în News Feed postări senzaționaliste, cele de tip „clickbait” sau postări care conțin informații medicale ce induc în eroare sau sunt false.

    De asemenea, potrivit The New York Times, Facebook va facilita vizibilitatea știrilor pro-Facebook, respingând criticile la adresa platformei de socializare.

    Compania a fost criticată în ultimele luni pentru lipsa de transparență, iar mulți utilizatori spun că fluxul de postări este aglomerat, plin de reclame și de alte lucruri neinteresante.

    Ce postări vor fi retrogradate:

    •  postări clickbait care duc la articole ce creează așteptări false și cu titlu de genul „N-ai să crezi niciodată ce…”
    •  postări care „cerșesc” voturi, like-uri, reacții sau comentarii fără a fi vorba de lucruri serioase. Sunt excluse de la retrogradare link-uri pentru găsirea unui om dispărut sau strângerea de fonduri în scopuri caritabile.
    •  link-uri ce duc către site-uri care cer informații personale ale userilor înainte de a afișa vreun conținut. Retrogradarea nu se aplică publicațiilor media care cer bani pentru conținut.
    •  link-uri către pagini încărcate de reclame
    •  link-uri către pagini greu de citit (pagini de mobil cu text greu de citit sau cu link-uri care nu funcționează
    •  pagini care sunt similare cu spam-ul
    •  video-uri de slabă calitate sau care sunt prea statice
    •  comentarii care au mari șanse să fie apoi raportate de useri sau ascunse
    •  pagini care își cresc artificial distribuția și engagementul pe Facebook
    •  postări de la oameni care folosesc mai multe conturi ca să posteze mult prea des pe grupuri.
    •  postări de la pagini care și-au „umflat” în mod artificial distribuția pe Facebook, iclusiv creând multe conturi false
    •  link-uri către domenii care au foarte puțin conținut original și care au copiat aproape totul din altă parte
    •  postări de la publicații în care userii nu au încredere
    •  conținut despre care organizațiile de fact-checking au spus că este fals
    •  conținut de la profiluri, pagini sau grupuri care au încălcat în repetate rânduri standardele Facebook

    Sursa: stiripesurse.ro

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    3 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.